دومین کنفرانس بین المللی علو م انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین - اسفند 95

مشاهده همه همايش های manager
سطح برگزاري
محورهاي همايش----------------------
 بومی‌سازی واسلامی سازی علوم انسانی درایران با رویکرد بومی - اسلامی: چالش ها و راهکارها
 اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ؛ بهبود فضای کسب و کار و توانمند سازی بخش خصوصی
 آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی در فضای فناوری اطلاعات محور
 آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی - اسلامی و راهکارهای عملی شدن آن در ایران
 لزوم توجه به بومی‌سازی با رویکرد اسلامی در بررسی کیفیت تدریس علوم انسانی در دانشگاه‌ها
 دانشگاه فرهنگیان و احیای علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی - اسلامی ، بصیرت افزایی و تحقق سند تحول بنیادین
 تبیین اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام
 بررسی تطبیقی رابطه تربیت دینی و تربیت اخلاقی با نگرش اسلامی
 نقش اسلامی سازی متون درسی در درونی شدن ارزش ها
 علوم اجتماعی ، علوم تربیتی و مدیریت آموزشی و رویکردهای نوین پژوهشی
 علوم انسانی و مثلث طلایی صنعت ، دانشگاه و جامعه
 تحقیقات آموزشی ، تکنولوژی آموزشی و رویکردهای نوین پژوهشی
 روانشناسی بالینی ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی عمومی با رویکرد بومی - اسلامی
 علوم سیاسی با رویکرد بومی - اسلامی
 حقوق بین الملل با رویکرد بومی - اسلامی
 پژوهش های کمی وکیفی در علوم انسانی با رویکرد بومی-اسلامی:روش ها،الگوها،چالش ها و راهکارها
 مدیریت دانش(KM) با رویکرد بومی - اسلامی
 یافته ها و مباحث نوین در حسابداري و حسابرسی
 علوم انسانی اسلامی و فناوری های نوین آموزشی و تقویت هویت دینی و ملی
 مدیریت دولتی ، مدیریت دولتی نوین (NPA) ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت بیمه،
مدیریت گردشگری و جهانگردی ، مدیریت هتلداری با رویکرد بومی - اسلامی
 مدیریت امور بانکی ، مديريت امور فرهنگی ، مدیریت رسانه ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت شهری ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ، مدیریت ریسک ، مدیریت زمان ، مدیریت بحران ، مديريت مالی و مديريت استراتژيک
 مهندسی صنایع
 مدیریت منابع انسانی (HRM) ، مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM) ، مدیریت منابع انسانی الکترونیکی (EHRM) و رفتار سازمانی با رویکرد بومی - اسلامی
 مدیریت تولید و عملیات ، پویائی شناسی سیستم ( System Dynemics) و طرح ریزی واحد های صنعتی
 مدیریت دولتی و سازمان های عمومی ، تحول سازمانی ، خط مشی گذاری ، رفتار سازمانی ، مدیریت تطبیقی و توسعه ،دولت الکترونیک و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت دولتی
 مدیریت بازرگانی و بازاریابی ، رفتار مصرف کننده ، برند سازی ، بازاریابی صنعتی ، بازاریابی رابطه مند ، بازاریابی و شبکه های اجتماعی ، بازاریابی در فضای مجازی ، بازاریابی عصبی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی بین المللی و صادرات ، مدیریت فروش ، مدیریت مذاکره ، مدیریت استراتژیک و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت بازرگانی و بازاریابی
 مدیریت مالی و حسابداری ، چالش های تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی ، رویکردهای حسابداری و مدیریت مالی ،مباحث جدید مدیریت مالی و حسابداری در جهان ، بازاریابی مالی ، اخلاق حرفه ای در حسابداری و مدیریت مالی ، مهندسی مالی ، حسابداری دولتی و صنعتی ، بازارهای پولی و مالی ، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت مالی و حسابداری
 اقتصاد ، مدیریت اقتصاد ، اقتصاد بازرگانی ، اقتصاد عمومی و دولتی ، اقتصاد منابع ، رویکردهای نوین در اقتصاد جهانی و سایر موضوعات مرتبط با اقتصاد
 اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری
 پژوهش های نوین در حوزه الهیات و معارف اسلامی
 پژوهش های نوین در حوزه جغرافیا و برنامه ریزی
 پژوهش های نوین در حوزه زبان شناسی و آموزش
 پژوهش های نوین در حوزه حقوق و علوم سیاسی
 پژوهش های نوین در حوزه مطالعات اجتماعی و مدیریت ورزشی
 پژوهش های نوین در حوزه تاریخ
 کارآفرینی ، اشتغالزایی و درآمدزایی
 شرکت های دانش بنیان و جایگاه آن در اقتصاد مقاومتی
 شرکت های دانش بنیان و رویکردهای اجرایی آن ( مدل ، موانع ومحدودیت ها ، عملکرد ، نحوه گسترش و...)
 نقش اقتصاد دانش بنیان (و شرکت های دانش بنیان) در توسعه منطقه ای و ملی ( اشتغال زایی نخبگان و نیروهای مستعد دانشگاهی و غیر دانشگاهی ، فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان و...)
 مقایسه تطبیقی شرکت های دانش بنیان با کشورهای موفق و پیشرو
 تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار
 همراستایی اهداف و برنامه های راهبردی کسب و کار
 ارزیابی ‌و‌ کنترل‌ راهبردی ‌کسب ‌و کار و طراحی‌ و تدوین ‌شاخص‌های ‌بهبود و توسعه‌ عملکرد‌ راهبردی
 تکنیک‌های ارزیابی ، بهبود و مدیریت عملکرد مبتنی بر راهبردهای کسب و کار
 رویکردهای نوین و نوظهور در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی
 تحلیل و بکارگیری نظریه های مدیریت در حوزه کسب و کار ایران
 تجزیه و تحلیل و پیش بینی محیط و تقاضای بازار
 توسعه فرصت های کسب و کار و کارآفرینی
 مديريت صادرات ، واردات و مبادلات و تفاهم نامه های بین المللی
 اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری
 مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات
 الهیات و معارف اسلامی
 الگوهای ایرانی - اسلامی پیشرفت و توسعه
 زبان شناسی و آموزش
 زبان و ادبیات فارسی
 مشاور و راهنمایی
 علوم قرآن و حدیث
 آموزش و پرورش
 تاریخ و تمدن
 فقه و حقوق
 انسان و هنر
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: شرکت علمی پژوهشی باران اندیشه
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: در حال پذیرش مقاله
تاريخ برگزاري همايش: 18 اسفند 1395
سايت همايش: ich95.ir
تلفن تماس دبيرخانه: 01134524593
آدرس دبيرخانه:
محل برگزاري: مازندران - ساری
ایمیل: ayandehsaz.40@gmail.com
دومین کنفرانس بین المللی علو م انسانی با رویکرد بومی - اسلامی  و تاکید بر پژوهش های نوین  - اسفند 95

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس