نحوه انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد/ آغاز ثبت‌ درخواست‌ها از 16 خرداد (92/3/11)

ایران کنفرانس

نحوه انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد/ آغاز ثبت‌ درخواست‌ها از 16 خرداد

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام متقاضیان نقل و انتقال از روز پنجشنبه 16 خرداد ماه خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام انتقالی تا 16 تیر 92 ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایروان مسعودی اصل در نشست خبری آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی، اظهارکرد: در برخی از آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها بازنگری‌هایی صورت گرفته است که یکی از آنها آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی بود که با دلایلی نظیر تصمیم‌گیری عادلانه، وحدت رویه، رعایت تعرفه، صلاح دانشگاه، تمرکز زدایی و تفویض اختیار به واحدها انجام شد.

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه جدید، دانشجویان با کمترین دغدغه درخواست انتقالی را انجام می‌دهند و با توجه به اینکه در گذشته در برخی مواقع مجبور بودند از شهرستان‌ها به تهران مسافرت کنند و هزینه‌های زیادی را بپردازند که این مشکلات هم اکنون از بین رفته است.

مسعودی اصل افزود: در این زمینه به واحدها اختیار کامل دادیم تا دانشجویان مستقیما به واحد مبدا مراجعه و مسائل خود را برای نقل و انتقال پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در تمامی استان‌ها به غیر از تهران و البرز مهمان شدن دانشجویان انجام می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که برای انتقال از تراز پایین به بالا باید دبیر هیات امنای استانی نظر بدهد، اما اگر از تراز بالا به پایین باشد نیازی به نظر دبیر هیات امنای استانی نیست.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار کرد: در بدو نقل و انتقالات افرادی مانند خانواده ایثارگران شامل فرزند و همسر شهید، جانباز 25 درصد تا 70 درصد، فرزند و همسر جانباز بالاتر از 40 درصد، آزاده و همسر آزاده مشمول نقل و انتقالات می‌شوند، همچنین فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، بیماری‌های خاص، می‌توانند با رعایت قوانینی از امتیاز انتقالی استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای مابقی افراد مهمانی دائم و مهمانی موقت را داریم که این مسئله در تمام استان‌ها اگر واحدهای مبدا و مقصد با هم توافق کنند با رعایت شرایطی امکانپذیر است و اگر از تراز پایین به بالا باشد نظر هیات امنای استان را نیز نیاز دارد.

مسعودی اصل گفت: در بحث نقل و انتقالات دانشجویی عدالت مدنظر است و ما می‌خواهیم اگر نقل و انتقال صورت می‌گیرد، مشمول همه دانشجویان بشود.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار کرد: برای مدیریت درست این مسئله کمیته‌ای شامل معاون دانشجویی، معاون آموزشی،‌ مدیر دانشجویی، رییس واحد و رییس مرکز تشکیل شده است.

وی اظهار کرد:‌مهمترین مسئله زمان نقل و انتقالات دانشجویان است که از 16 خرداد تا 16 تیر 92 درخواست‌ها گرفته می‌شود و پس از بررسی نتایج آن اعلام خواهد شد، البته ثبت‌نام افراد برای نقل و انتقالات حتما باید در واحد مبدا انجام شود.

مسعودی اصل گفت: برای نقل و انتقالات و مهمانی دائم دانشجویان هزینه‌ای گرفته نمی‌شود، اما برای مهمانی موقت درصدی را اضافه بر شهریه ثابت واحد مبدا دریافت می‌کند که میزان آن توسط معاونت دانشجویی به واحدها اعلام می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس