فراخوان مقاله دومين کنفرانس بين المللی تحقيق در عمليات و صنايع بانک، بيمه و سرمايه گذاری - اردیبهشت 94

مشاهده همه همايش های manager
سطح برگزاريبين المللي
محورهاي همايش-------------
صنعت بانکداری شامل کاربردهای تحقيق در عمليات در حوزه هاي ريسک، حسابرسی داخلی، ارزيابی عملکرد، بازرسی، امور اعتباری و سرمايه گذاری، حقوقي و وصول مطالبات، امور شعب، طرح و برنامه، ساختمان، آموزش و منابع انسانی، و فن آوری اطلاعات.

صنعت بيمه شامل کاربردهايتحقيق در عمليات در حوزه هاي ريسک، نظارت و بازرسی، بازاريابی، انواع بيمه، امور شعب و نمايندگی ها، طرح و برنامه، ساختمان، آموزش و منابع انسانی، و فن آوری اطلاعات.

صنعت سرمايه گذاری شامل کاربردهای تحقيق در عمليات در حوزه هاي ريسک، حسابرسی داخلی، امور هلدينگ ها، ترکيب بهينه سهام، طرح و برنامه، ساختمان، آموزش و منابع انسانی، و فن آوری اطلاعات.

تجارب کاربردی برتر: مقالات کاربری استفاده از تحقيق در عمليات شامل مدل های برنامه ريزی خطی و غير خطی، برنامه ريزی اعداد صحيح و شبکه ها، برنامه ريزی تصادفی، برنامه ريزي پويا، تحليل پوششی داده ها، بهينه سازی ترکيبياتی، بهينه سازی فازی، تصميم گيري چند معياره، نظريه بازيها و روش های ابتکاری و فرا ابتکاری در صنايع بانکداری، بيمه و سرمايه گذاری در محورهای فوق جهت ارائه در کنفرانس پذيرفته می شود.

مقالات کاربردی حوزه های ديگر: مقالات کاربردی استفاده از تحقيق در عمليات در حوزه های ديگر غير از بانک، بيمه و سرمايه گذاری که قابليت کاربرد در اين حوزه ها را دارد برای بررسی و ارائه در کنفرانس پذيرفته می شود.

مقالات تئوری: مقالات تئوری تحقيق در عمليات که مدلهای کاربردی مناسبی را توسعه داده باشد برای بررسی و ارائه در کنفرانس پذيرفته می شود.
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: پژوهشکده تحقيق در عمليات
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: 18 فروردین 1394
تاريخ برگزاري همايش: 28 اردیبهشت 1394
سايت همايش: or94.ir
تلفن تماس دبيرخانه: --
آدرس دبيرخانه: ارتباط از طریق سایت کنفرانس
محل برگزاري: تهران
ایمیل: --
فراخوان مقاله دومين کنفرانس بين المللی تحقيق در عمليات و صنايع بانک، بيمه و سرمايه گذاری - اردیبهشت 94

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

1390-1402© : ایران کنفرانس