فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس ملی و سیزدهمین کنفرانس بینالمللی يادگيری و یاددهی الكترونيكی
مشاهده همه همايش های manager
سطح برگزاريبين المللي
محورهاي همايش-------------------
۱. هوش مصنوعی مولد و یادگیری
• کاربرد ChatGPT، Gemini و مدلهای مشابه در آموزش و یاددهی
• طراحی سامانههای آموزشی با استفاده از AI Agents
• ارزیابی یادگیری با استفاده از مدلهای زبانی و تحلیل خودکار محتوا
• اخلاق، سوگیری و شفافیت در یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی
۲. یادگیری دادهمحور و تحلیل پیشبینانه (Learning Analytics 2.0)
• تحلیل رفتار یادگیرندگان در محیطهای هوشمند
• یادگیری تطبیقی و مسیرهای شخصیشده
• استفاده از کلاندادههای آموزشی برای سیاستگذاری و تصمیمسازی
• امنیت و حریم خصوصی دادههای آموزشی
۳. متاورس، واقعیت ترکیبی و تجربههای یادگیری همهجانبه
• طراحی سناریوهای آموزشی در متاورس و محیطهای سهبعدی
• واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در آموزش مهارتی
• یادگیری تجربی در محیطهای شبیهسازیشده برای صنعت، کشاورزی و پزشکی
۴. یادگیری در خدمت توسعه پایدار و جامعه هوشمند
• نقش آموزش دیجیتال در عدالت آموزشی و توسعه منطقهای
• کاربرد یادگیری الکترونیکی در توانمندسازی کشاورزان، زنان و اقشار آسیبپذیر
• آموزش هوشمند در خدمت مدیریت منابع (آب، انرژی، سلامت، محیط زیست)
• سواد دیجیتال و شهروندی هوشمند
• علوم انسانی دیجیتال (Digital Humanities)
۵. سیاستگذاری، زیرساخت و تحول نهادی در آموزش دیجیتال
• چارچوبهای ملی یادگیری هوشمند و تحول دیجیتال در دانشگاهها و سازمانها
• مدلهای مشارکت دانشگاه، صنعت و دولت
• سنجش بلوغ دیجیتال در آموزش عالی و مدارس
• تجربه کشورهای دیگر در پیادهسازی نظامهای یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی
۶. یادگیری انسانی در عصر اتوماسیون و هوش مصنوعی
• مهارتهای آینده (Future Skills)
• نقش خلاقیت، تفکر انتقادی و اخلاق در عصر AI
• طراحی تجربه یادگیری انسانی–ماشینی (Human-AI Learning Experience)
• تأثیر اتوماسیون بر آموزش شغلی و مهارتهای بازآموزی
۱. هوش مصنوعی مولد و یادگیری
• کاربرد ChatGPT، Gemini و مدلهای مشابه در آموزش و یاددهی
• طراحی سامانههای آموزشی با استفاده از AI Agents
• ارزیابی یادگیری با استفاده از مدلهای زبانی و تحلیل خودکار محتوا
• اخلاق، سوگیری و شفافیت در یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی
۲. یادگیری دادهمحور و تحلیل پیشبینانه (Learning Analytics 2.0)
• تحلیل رفتار یادگیرندگان در محیطهای هوشمند
• یادگیری تطبیقی و مسیرهای شخصیشده
• استفاده از کلاندادههای آموزشی برای سیاستگذاری و تصمیمسازی
• امنیت و حریم خصوصی دادههای آموزشی
۳. متاورس، واقعیت ترکیبی و تجربههای یادگیری همهجانبه
• طراحی سناریوهای آموزشی در متاورس و محیطهای سهبعدی
• واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در آموزش مهارتی
• یادگیری تجربی در محیطهای شبیهسازیشده برای صنعت، کشاورزی و پزشکی
۴. یادگیری در خدمت توسعه پایدار و جامعه هوشمند
• نقش آموزش دیجیتال در عدالت آموزشی و توسعه منطقهای
• کاربرد یادگیری الکترونیکی در توانمندسازی کشاورزان، زنان و اقشار آسیبپذیر
• آموزش هوشمند در خدمت مدیریت منابع (آب، انرژی، سلامت، محیط زیست)
• سواد دیجیتال و شهروندی هوشمند
• علوم انسانی دیجیتال (Digital Humanities)
۵. سیاستگذاری، زیرساخت و تحول نهادی در آموزش دیجیتال
• چارچوبهای ملی یادگیری هوشمند و تحول دیجیتال در دانشگاهها و سازمانها
• مدلهای مشارکت دانشگاه، صنعت و دولت
• سنجش بلوغ دیجیتال در آموزش عالی و مدارس
• تجربه کشورهای دیگر در پیادهسازی نظامهای یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی
۶. یادگیری انسانی در عصر اتوماسیون و هوش مصنوعی
• مهارتهای آینده (Future Skills)
• نقش خلاقیت، تفکر انتقادی و اخلاق در عصر AI
• طراحی تجربه یادگیری انسانی–ماشینی (Human-AI Learning Experience)
• تأثیر اتوماسیون بر آموزش شغلی و مهارتهای بازآموزی
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (isc ).
انجمن یادگیری الکترونیکی ایران.
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: 10 آذر 1404
تاريخ برگزاري همايش: 7 الی 9 اسفند 1404
انجمن یادگیری الکترونیکی ایران.
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: 10 آذر 1404
تاريخ برگزاري همايش: 7 الی 9 اسفند 1404
سايت همايش: icelet.ir/2026
تلفن تماس دبيرخانه: 07136468015
آدرس دبيرخانه: شیراز، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان جام جم، مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، معاونت پژوهشی
محل برگزاري: شیراز - برگزاری بصورت ترکیبی
ایمیل: icelet2026@isc.ac
تلفن تماس دبيرخانه: 07136468015
آدرس دبيرخانه: شیراز، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان جام جم، مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، معاونت پژوهشی
محل برگزاري: شیراز - برگزاری بصورت ترکیبی
ایمیل: icelet2026@isc.ac



