فراخوان مقاله دومین همایش ملی فناوری آموزشی: فرصت ها، چالش ها و دستاوردها (نمایه شده در ISC )
مشاهده همه همايش های manager
سطح برگزاريملي
محورهاي همايش---------------------
چالش ها، فرصت ها و دستاوردهای فناوری آموزشی در:
1- مبانی نظری فناوری آموزشی
● روش شناسی های نوین در فناوری آموزشی
● نظریه پردازی در فناوری آموزشی
● آینده پژوهی در فناوری آموزشی
● آسیب شناسی حوزه های مختلف فناوری آموزشی
● ارزشیابی آموزش و یادگیری
● تلفیق فناوری در آموزش
● و ....
2- طراحی، توسعه و تولید رسانه های آموزشی
● بازی های آموزشی: بازی های جدی و گیمیفیکشن آموزشی
● برنامه های تلویزیونی و فیلم های آموزشی
● شبیه سازی های آموزشی
● داستان نویسی آموزشی
● کتاب های آموزشی
● و ...
3- علوم شناختی و محیط های یادگیری
● یادگیری خود تنظیم
● اجتماعات یادگیری
● مهندسی نظام های شناختی
● طراحی رابط کاربری
● یادگیری شناختی و مبتنی بر مغز
● یادگیری مبتنی بر مورد
● آموزش پروژه محور
● علوم شناختی در فرایند آموزش و یادگیری
● و ....
4- افق های نوین در آموزش و یادگیری
● شناخت توزیع شده
● یادگیری معکوس
● آموزش ترکیبی
● آموزش الکترونیکی
● سنجش و ارزشیابی الکترونیکی
● آموزش انطباقی مبتنی بر هوش مصنوعی
● هوش مصنوعی و آموزش
● نظام های خبره آموزشی
● تلفیق فناوری در آموزش
● و ...
5- آموزش و یادگیری در حوزه های خاص:
● آموزش فیزیک
● آموزش ریاضی
● آموزش زیست
● آموزش زبان فارسی
● آموزش زبان های خارجی (انگلیسی، عربی، ...)
● آموزش شیمی
● آموزش ابتدایی
● آموزش عالی
● آموزش برای نیازهای ویژه
اختلالات یادگیری
● و ...
6- آموزش های غیر رسمی:
● آموزش های شهروندی
● آموزش کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان
● آموزش در سازمان های نظامی و دفاعی
● آموزش سلامت عمومی و پزشکی
● آموزش های سازمانی
● و ....
چالش ها، فرصت ها و دستاوردهای فناوری آموزشی در:
1- مبانی نظری فناوری آموزشی
● روش شناسی های نوین در فناوری آموزشی
● نظریه پردازی در فناوری آموزشی
● آینده پژوهی در فناوری آموزشی
● آسیب شناسی حوزه های مختلف فناوری آموزشی
● ارزشیابی آموزش و یادگیری
● تلفیق فناوری در آموزش
● و ....
2- طراحی، توسعه و تولید رسانه های آموزشی
● بازی های آموزشی: بازی های جدی و گیمیفیکشن آموزشی
● برنامه های تلویزیونی و فیلم های آموزشی
● شبیه سازی های آموزشی
● داستان نویسی آموزشی
● کتاب های آموزشی
● و ...
3- علوم شناختی و محیط های یادگیری
● یادگیری خود تنظیم
● اجتماعات یادگیری
● مهندسی نظام های شناختی
● طراحی رابط کاربری
● یادگیری شناختی و مبتنی بر مغز
● یادگیری مبتنی بر مورد
● آموزش پروژه محور
● علوم شناختی در فرایند آموزش و یادگیری
● و ....
4- افق های نوین در آموزش و یادگیری
● شناخت توزیع شده
● یادگیری معکوس
● آموزش ترکیبی
● آموزش الکترونیکی
● سنجش و ارزشیابی الکترونیکی
● آموزش انطباقی مبتنی بر هوش مصنوعی
● هوش مصنوعی و آموزش
● نظام های خبره آموزشی
● تلفیق فناوری در آموزش
● و ...
5- آموزش و یادگیری در حوزه های خاص:
● آموزش فیزیک
● آموزش ریاضی
● آموزش زیست
● آموزش زبان فارسی
● آموزش زبان های خارجی (انگلیسی، عربی، ...)
● آموزش شیمی
● آموزش ابتدایی
● آموزش عالی
● آموزش برای نیازهای ویژه
اختلالات یادگیری
● و ...
6- آموزش های غیر رسمی:
● آموزش های شهروندی
● آموزش کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان
● آموزش در سازمان های نظامی و دفاعی
● آموزش سلامت عمومی و پزشکی
● آموزش های سازمانی
● و ....
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: دانشگاه بوعلی سینا همدان .
انجمن فناوری آموزشی ایران.
نمایه شده در ISC .
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: 15 بهمن 1398
تاريخ برگزاري همايش: 15 اسفند 1398
انجمن فناوری آموزشی ایران.
نمایه شده در ISC .
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: 15 بهمن 1398
تاريخ برگزاري همايش: 15 اسفند 1398
سايت همايش: ietc2.basu.ac.ir
تلفن تماس دبيرخانه: ارتباط از طریق سایت همایش
آدرس دبيرخانه: همدان، میدان پژوهش، دانشگاه بوعلی سینا، دانشکده علوم انسانی، اتاق 218
محل برگزاري: همدان - دانشگاه بوعلی سینا
ایمیل: --
تلفن تماس دبيرخانه: ارتباط از طریق سایت همایش
آدرس دبيرخانه: همدان، میدان پژوهش، دانشگاه بوعلی سینا، دانشکده علوم انسانی، اتاق 218
محل برگزاري: همدان - دانشگاه بوعلی سینا
ایمیل: --