اولین کنگره حشره شناسی ایران - شهریور 94

مشاهده همه همايش های manager
سطح برگزاريبين المللي
محورهاي همايش---------------


محورها و سمپوزیوم‌های کنگره:


سمپوزیوم تخصصی سیستماتیک، تکامل و تنوع زیستی حشرات برای متخصصان و یا علاقمندان به آناتومی، رده بندی و تاریخ حشرات می‌باشد. این بخش روی سیستماتیک، تکامل و تنوع زیستی حشرات متمرکز است، ولی درعین‌حال شامل ریخت‌شناسی، ژنتیک، فیلوژنی، نام‌گذاری، بیوژئوگرافی و سایر بندپایان نیز می‌شود.



سمپوزیوم تخصصی فیزیولوژی و بیوشیمی حشرات و توکسیکولوژی برای متخصصان در زمینه مطالعه حشرات و شامل موضوعاتی از قبیل بیوشیمی، میکروبیولوژی، توکسیکولوژی، اکوتوکسیکولوژی، اندوکرینولوژی، سیتولوژی، زیست‌شناسی مولکولی، مواد پیام‌رسان (سمیوکمیکال)، هورمون‌ها و متابولیسم حشرات می‌شود.



سمپوزیوم تخصصی حشره‌شناسی پزشکی، دامپزشکی، شهری و صنعتی برای متخصصان و یا علاقمندان به برهمکنش‌های حشرات با انسان و جانوران می‌باشد. این بخش شامل حشره‌شناسی پزشکی، حشره‌شناسی پزشکی قانونی، حشره‌شناسی دامپزشکی، حشره‌شناسی شهری، حشره‌شناسی صنعتی، اپیدمیولوژی، مدیریت تلفیقی بیماری‌ها، پارازیتولوژی انسان و دام، مدیریت حشرات زیان‌آور برای انسان، کنترل پشه‌ها، مدیریت آفات ساختمان‌ها (مانند موریانه‌ها و مورچه‌ها) و فضاهای سبز می‌شود.



سمپوزیوم تخصصی اکوسیستم‌های حشرات-گیاهان برای متخصصان و یا علاقمندان به برهمکنش‌های حشرات با گیاهان می‌باشد. این بخش شامل ارتباطات رفتاری، اکولوژیک و تکاملی حشرات در اکوسیتم‌های طبیعی و همچنین دینامیسم جمعیت حشرات، مدیریت تلفیقی آفات در مزارع، باغ‌ها، جنگل‌ها و مراتع می‌باشد. جنبه‌های کنترل حشرات گیاه‌خوار، واکنش‌های گیاهان میزبان حشرات، مقاومت گیاهان به حشرات، حشرات ناقل بیماری‌های گیاهی، حشرات گرده‌افشان و کنترل بیولوژیک حشرات نیز در این سمپوزیوم قرار می‌گیرند.
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: انجمن حشره‌شناسی ایران
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور
--------------
تحت حمایت اطلاع رسانی وب سایت ایران کنفرانس
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: 15 تیر 1394
تاريخ برگزاري همايش: 7 الی 9 شهریور 1394
سايت همايش: iice.ut.ac.ir
تلفن تماس دبيرخانه: --
آدرس دبيرخانه: ارتباط و ارسال مقاله از طریق سایت کنگره
محل برگزاري: تهران - موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور
ایمیل: --
اولین کنگره حشره شناسی ایران - شهریور 94

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

1390-1402© : ایران کنفرانس