دومين كنفرانس «روابط‌عمومي و صنعت» ارديبهشت 92 برگزار مي‌شود

ایران کنفرانس

دومين كنفرانس «روابط‌عمومي و صنعت» با حضور استادان ارتباطات، فعالان صنعت، مديران و كارشناسان روابط‌عمومي ارديبهشت‌ماه 1392 همزمان با روز بزرگداشت روابط‌عمومي در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، سيدغلامرضا كاظمي‌ دينان، دبيركل دومين كنفرانس روابط‌عمومي و صنعت با بيان اين مطلب اظهار كرد: در اين كنفرانس تلاش مي‌شود تا موضوعاتي مطرح شود كه كاربردي بوده و بتواند بر نقش اجرايي‌تر فعالان حوزه روابط‌عمومي صنايع بيافزايد. در واقع بيان كليات، مطلوب نظر دبيرخانه كنفرانس نبوده و بر تخصصي و كاربردي بودن موضوعات تأكيد مي‌شود.

كاظمي دينان گفت: در همايش قبل تلاش شد تا كاركردها و نقش روابط‌عمومي‌ها در ارتقاي توليد ملي بررسي و از ديد كلان جايگاه روابط‌عمومي در تقويت توليد ملي تبيين شود كه با تحقق مناسب اين امر، از اين پس كنفرانس‌هاي سالانه روابط‌عمومي و صنعت ارتقاي مهارت‌ها و تخصصي‌تر شدن روابط‌عمومي‌هاي فعال در بخش صنعت را مدنظر قرار مي‌دهد كه بر همين اساس، موضوع دومين كنفرانس روابط‌عمومي و صنعت، «روابط‌عمومي، صنعت و توسعه بازار» تعيين شده است.

دبيركل دومين كنفرانس روابط‌عمومي و صنعت با بيان اينكه يكي از نيازمندي‌هاي دائمي صنايع، توسعه بازار است، اظهار كرد: علي‌رغم آنكه همواره بين اساتيد و كارشناسان روابط‌عمومي، بازاريابي و تبليغات اختلاف نظر جدي در خصوص تعيين حوزه عملكرد و وظايف هر يك از اين گروه‌ها براي توسعه بازار وجود دارد، اما به اتفاق همه بر اين باورند كه فعاليت‌هاي روابط‌عمومي‌ها تأثير بسزايي در جذب مشتريان جديد، حفظ مشتريان قبلي و توسعه بازار دارد و ارتقاي توانمندي‌هاي روابط‌عمومي در اين حوزه بي‌ترديد به رشد بنگاه و توسعه بازار منجر خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: محورهاي مقالات دومين كنفرانس روابط‌عمومي و صنعت به‌زودي از سوي كميته علمي كنفرانس اعلام خواهد شد.

كاظمي دينان همچنين در خصوص برگزاري همزمان دومين كنفرانس روابط‌عمومي و صنعت با هشتمين همايش روابط‌عمومي الكترونيك گفت: طي هماهنگي‌هاي انجام شده ميان دبيرخانه‌هاي دو همايش ياددشده، با توجه به اينكه هر دو موضوع كاملاً كاربردي بوده و جذابيت‌هاي خاصي را براي مخاطبان به همراه دارند، تصميم گرفته شد اين دو همايش و كنفرانس در دو روز متوالي در ارديبهشت‌ماه برگزار شوند تا امكان تمركز بيشتري بر موضوعات كابردي روابط‌عمومي براي شركت‌كنندگان فراهم آيد.

وي ادامه داد: برخي از مديران و كارشناسان روابط‌عمومي از پراكندگي كنفرانس‌هاي روابط‌عمومي گلايه‌مندند كه اين گلايه‌ها در فعالان روابط‌عمومي در شهرستان‌ها كه علاقه‌مند به حضور در چنين برنامه‌هايي هستند بيشتر است و طبيعتاً اين پراكندگي هزينه‌هاي بيشتري نيز بر سازمان‌ها بابت هزينه‌هاي رفت‌وآمد تحميل مي‌كند.

وي تأكيد كرد: البته دومين كنفرانس روابط‌عمومي و صنعت و هشتمين كنفرانس روابط‌عمومي الكترونيك با ساختار و تركيب علمي مستقل و مجزا برگزار خواهند شد.

 

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 24 دی 1391 ، 16:01)