اولین سمینار نانو پزشکی در تشخیص و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

اولین سمینار نانو پزشکی در تشخیص و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج برگزار می‌شود

اولین سمینار کشوری نانو پزشکی در تشخیص و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج 29 و 30 بهمن ماه سال جاری در تهران به شکل ارائه مقالات تخصصی، پوستر و سخنرانی‌های جامع در قالب پانل‌های تخصصی و بحث‌های گروهی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، این سمینار را پژوهشگاه ابن سینا با همکاری سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف، مرکز تحقیقات ایدز ایران، دانشگاه علوم پزشکی زنجان و کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار می کند.

دکتر محمد راسخ از دبیران علمی این سمینار با اشاره به اینکه فناوری نانو در چند دهه گذشته به سرعت رشد یافته و کاربرد نسبتاً وسیعی پیدا کرده است، گفت: این فناوری می تواند روش زندگی، سطح سلامت، نوع روابط انسان ها، روش تولید و به کارگیری انرژی، ساخته‌های دست بشر و نیز رابطه انسان با محیط اطرافش را تحت تأثیر قرار دهد و به پیچیدگی‌ها و مخاطرات گوناگون در زندگی انسانی و غیرانسانی بیانجامد.

وی در ادامه تأکید کرد: پیامدهای اخلاقی و حقوقی برخاسته از کاربرد فناوری نانو بسیار گسترده و غیرقابل پیش بینی و کنترل آن ها حائز اهمیت بسیار و ضروری است.

دکتر زهره محمدی دیگر دبیر علمی این سمینار با بیان اینکه نانو پزشکی از ابتدای ظهور خود تاکنون خدمات بسیاری را برای جامعه بشری داشته است، گفت: از جمله ارزشمندترین این خدمات، گشودن دریچه‌های نوینی از امید برای تشخیص و درمان بیماری‌ها، به خصوص بیماری‌های صعب العلاج و تهدید کننده زندگی با هدف بهبود کیفیت و کمیت زندگی مبتلایان بوده است.

وی در خصوص برنامه‌های این سمینار گفت: برگزاری کنگره نانوپزشکی در تشخیص و درمان بیماری های صعب العلاج فرصتی برای محققان، صاحب نظران، اساتید و دانشجویان است تا ضمن به اشتراک گذاری آخرین یافته‌های علمی خود در زمینه نوآوری ها و کاربردهای نانوپزشکی در تشتخیص و درمان انواع بدخیمی ها، بیماری‌های ژنتیکی، بیماری‌های اعصاب مرکزی و محیطی و نیز بیماری های ویروسی، در مورد جنبه های اخلاقی، حقوقی و ایمنی کاربرد این فناوری در درمان بیماری های صعب العلاج نیز تأمل کنند.

علاقمندان می توانند خلاصه مقالات خود را در محورهای نانوپزشکی در تشخیص و درمان انواع بدخیمی‌ها، بیماری های ژنتیکی، بیماری های اعصاب مرکزی و محیطی و بیماری های ویروسی و همچنین ملاحظات اخلاقی، حقوقی و ایمنی در نانوپزشکی تا پایان آذرماه به دبیرخانه سمینار به نشانی: تهران، بزرگراه شهید چمران، ولنجک، خیابان 18 غربی، بن بست شبو، پلاک 3، پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی – ابن سینا و یا از طریق آدرس اینترنتی سمینار ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.nanocongress.avicenna.ac.ir مراجعه فرمایید.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 16 آذر 1393 ، 16:32)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس