دومین همایش ملی دانشجویی فرهنگ و شعر عاشورایی برگزار می شود

ایران کنفرانس

دومین همایش ملی دانشجویی فرهنگ و شعر عاشورایی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد متولی ظهر  در جمع خبرنگاران بیان داشت: دومین همایش ملی دانشجویی فرهنگ و شعر عاشورایی و اختتامیه سوگواری شعر دانشجویی همنوا با نینوا در مرکز استان در تالار شهید آوینی ساعت 18 روز پنجشنبه مورخ بیست آذر با حضور حجت الاسلام سید ابومحمد مرتضوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و همچنین با حضور تمام مسئولان استان هرمزگان با هدف ترویج، فرهنگ سازی و نشر معارف والای حماسه حسینی و با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب در رابطه با نقش چشم گیر شعر در راستای گسترش معارف اهل بیت(ع) برگزار خواهد گردید.

وی ادامه داد: داوران این همایش ملی دکتر نوروزی و دکتر صدیقی از داوران برجسته کشوری و عبدالحسین انصاری از شاعران فرهیخته کشور هستند.

دبیر دومین همایش ملی دانشجویی فرهنگ و شعر عاشورایی گفت: 1100 اثر به دبیرخانه ارسال شده که هفت اثر در سطح ملی برگزیده شده است. در این همایش برگزیدگان معرفی و از آنان بعنوان سفیران حسینی تقدیر خواهد شد.

وی افزود: از هادی فردوسی از شاعران برجسته حوزه اشعار آیینی در کشور و همچنین چهار نفر از فرهیختگان استان هرمزگان برای شعرخوانی در این همایش دعوت بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه این همایش کاملا دانشجویی بوده افزود: یکی از اهداف دیگر برگزاری این همایش ملی معرفی استعدادهای جوان دانشجو و همچنین ترغیب و تشویق آنان و نهادینه شدن شعور حسینی علاوه بر شور حسینی در اشعار حسینی است.

متولی بیان داشت: با توجه به اظهار علاقه مندی و استقبال گسترده دانشجویان از برگزاری این همایش جامعه دانشجویان اقدام به برگزاری دومین همایش ملی دانشجویی فرهنگ و شعر عاشورایی کرد تا قدمی باشد در راستای فعالیت های فرهنگی بخصوص در حوزه های اشاعه و تبیین فرهنگ عاشورایی.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی دانشجویان سراسر استان برای حضور در این همایش دعوت بعمل آمده است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 16 آذر 1393 ، 16:32)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس