شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار شد

ایران کنفرانس

شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار شد

مراسم تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی  با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش و جمعی از مبتکران و فناوران جوان در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا اللهیاری طی سخنانی در این مراسم با اعلام نحوه انتخاب برگزیدگان در ابتدا به چگونگی انتخاب برگزیدگان گروه دانشجویی پرداخت و گفت: دبیرخانه جشنواره پس از اعلام فراخوان از متقاضیان در 14 گروه تخصصی و پنج محور پژوهشی طرح‌ها را پذیرش و پس از رفع نواقص موجود در پرونده‌ها در نهایت تعداد 537 طرح جهت بررسی و ارزیابی علمی و گروه‌های تخصصی ارسال شد.

به گفته وی ارزیابی طرح‌ها در 14 گروه تخصصی شامل برق و کامپیوتر، مکانیک، هنر و معماری، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، صنایع شیمیایی، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی، فناوری نانو، عمران، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، هوافضا، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری و مکاترونیک انجام شد.

وی ادامه داد: گروه‌های تخصصی پس از ارزیابی علمی در مجموع تعداد 34 طرح را به هیات داوران ارائه کردند و هیات داوران نیز پس از جمع‌بندی و بررسی نهایی تعداد 17 طرح را به عنوان برگزیده نهایی این دوره از جشنواره انتخاب کرد.

دبیر پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی همچنین در خصوص نحوه ارزیابی طرح‌ها در بخش دانش‌آموزی نیز گفت: طرح‌های مربوط به دانش‌آموزان و هنرجویان دوره متوسطه به دبیرخانه‌های استانی جشنواره جوان خوارزمی ارائه شد که طرح‌ها پس از بررسی کارشناسی استانی در گروه‌های تخصصی ارزیابی شدند و از این تعداد هزار و 48 طرح به عنوان طرح‌های منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

وی ادامه داد: طرح‌های ذکر شده در 17 گروه تخصصی مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار گرفتند و تعداد 99 طرح به مرحله داوری نهایی جشنواره راه یافتند که با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و ارزیابی نهایی توسط هیات داوران مشترک بین دو وزارتخانه در نهایت تعداد 33 طرح به عنوان طرح‌های برگزیده نهایی کشوری به بخش دانش‌آموزی انتخاب شدند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 26 آذر 1393 ، 14:47)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس