اولین کنگره ملی داستان‌نویسی در قزوین برگزار می شود

ایران کنفرانس

اولین کنگره ملی داستان‌نویسی در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: امنیت کشور ایران در طول چندین سده اخیر و با رسمیت یافتن مذهب تشیّع در این کشور، همواره با روحانیت، فقیهان و مراجع شیعه گره خورده و هرگاه ایران با خطراتی در عرصه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی با خطر مواجه شده یا استقلال کشور در معرض توطئه بیگانگان قرار گرفته بود، روحانیت با حضور موثّر، از کیان و سرزمین ایران اسلامی و استقلال آن حفاظت کرده و مردم مسلمان را نیز بدین امر فراخوانده اند.

وی افزود: قش تقویت روحیه رزمندگان در پیروزی در جنگ به گونه ای است که کارشناسان نظامی نقش بسیار زیادی برای روحیه در مقابل تسلیحات نظامی و در پیروزی بر دشمنان قائل هستند. زیرا فرماندهان در صورت داشتن روحیه مناسب و انگیزه قوی، قادر هستند در مواقع حساس، تصمیم مناسب اتّخاذ کرده و از نیرو و امکانات موجود به گونه ای شایسته استفاده کند.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: روحانیت همانطور که در دوران دفاع مقدس حضوری چشمگیری داشت امروز هم به عنوان یک سرباز امام زمان در تمام عرصه های مختلف این انقلاب بر آمده از خون شهدا حضور دارد.

دبیر کنگره داستان نویسی روحانیت تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که نقش این روحانیون شجاع در دفاع مقدس را به آحاد جامعه به خصوص به نسل نوجوان وجوان انعکاس دهیم تا این رشادتها وفدکاری ها در جامعه ترویج و گسترش یابد.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در استان گفت: این کنگره با همکاری معاونت حوزه علمیه قم، استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیریت حوزه علمیه استان و حوزه هنری در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب داستان کوتاه، رمان، خاطره تا 15 بهمن ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت ادامه داد: دبیرخانه این کنگره در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین مستقر بوده و علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت فایل word  همراه با مشخصات کامل صاحب اثر از طریق پست الکترونیک به رایانامه آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید یا به نشانی قزوین، خیابان شهید بابایی، کوچه شهید یوسفی، کد پستی 65871-34146 مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین ارسال کنند.

استان قزوین 100 روحانی شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 26 آذر 1393 ، 14:46)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس