برگزاری همایش سراسری معاونان و مدیران فرهنگی-اجتماعی دانشگاه آزاد

ایران کنفرانس

برگزاری همایش سراسری معاونان و مدیران فرهنگی-اجتماعی دانشگاه آزاد

به گزارش مخبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید طه هاشمی با بیان اینکه  ارتقاء علمی و به روز رسانی دانش فرهنگی و اجتماعی مدیران و فعالان حوزه فرهنگی در دستور کار این معاونت قرار دارد، گفت: به همین منظور و با هدف هم اندیشی و ابلاغ سیاست های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، همایشی سه روزه با حضور معاونان و مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسرکشور در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به بررسی سند چشم‌انداز و برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، افزود: در بررسی این برنامه هشت محور اساسی و 300 سرفصل لحاظ شده‌ و از سال 95 نیز برنامه 5 ساله بعدی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه اظهار داشت: سیاست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی این است که راهبردها از سوی مرکز اعلام شود و خود واحدها در سطح خرد و شورای استانی در سطح کلان‌تر، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر نیاز هر استان را طراحی و اجرا کنند.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 13 دی 1393 ، 16:53)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس