سومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق ومسابقات تفنگهای الکترومغناطیسی درشاهرود برگزار خواهد شد

ایران کنفرانس

سومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق ومسابقات تفنگهای الکترومغناطیسی درشاهرود برگزار خواهد شد

سومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان سمنان و همچنین مسابقات تفنگ‌های الکترو مغناطیسی برای نخستین بار در کشور، از سوم لغایت پنجم اسفندماه ماه 93 در دانشگاه شاهرود برگزار می‌گردد.

مهندس محمد معدنی‌پور، دبیر سومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق با اعلام این خبر گفت: در پی برگزاری دومین دوره این نمایشگاه که با دعوت از دانشگاه‌های منطقه سه کشور برگزار گردید، این دوره به صورت ملی و با ارسال دعوتنامه به کلیه دانشگاه‌ها، به حول و قوه الهی در اسفندماه سال جاری به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق و شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه شاهرود، برگزار می شود.

معدنی‌پور در ادامه افزود: در این دوره علاوه بر برگزاری نمایشگاه، برای نخستین بار در کشور، مسابقات تفنگ‌های الکترومغناطیسی یا Coil Gun نیز در دانشگاه شاهرود برگزار می گردد.

وی در مورد هدف برگزاری مسابقات تفنگ‌های الکترومغناطیسی گفت: تفنگ‌های الکترومغناطیسی از پدیده‌های نوین علمی است که کشورهای پیشرفته در حال تحقیقات جدی در این حوزه هستند، لذا با برگزاری چنین مسابقه‌ای که در کشور سابقه برگزاری آن دیده نشده است، دانشجویان، علاقه‌مندان و حتی دانش آموزانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند شناسایی و معرفی می گردند.

محمدرضا بیاری، مدیر اجرایی نمایشگاه نیز درباره سابقه برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاه دوره گذشته با استقبال بسیار خوب شرکت‌ها و دانشگاه‌ها همراه بود.

بیاری با اشاره به حضور دانشگاه‌های فردوسی مشهد و تربت حیدریه و همچنین مراکز صنعتی نظیر سیم و کابل مغان، قشم ولتاژ، آموج فرآیند و ... در نمایشگاه دوره گذشته ابراز امیدواری کرد امسال با استقبال خوب دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مواجه باشیم.

بیاری در خصوص ثبت نام در نمایشگاه و مسابقه گفت: ثبت نام برای دریافت غرفه و ثبت نام در مسابقه کاملا مجزا بوده و چگونگی ثبت نام و همچنین قوانین و ضوابط نمایشگاه، آیین نامه مسابقات، تاریخ برگزاری، جوایز غرفه‌ها و تیم‌های برتر و موارد دیگر، در وب سایت نمایشگاه به نشانی http://elecfest.shahroodut.ac.ir درج گردیده است.

 

بیاری در پایان ضمن تشکر از استقبال دانشجویان از نمایشگاه تخصصی مهندسی برق که مایه‌ مباهات شهرستان شاهرود است، از تمامی علاقه‌مندان برق دعوت کرد تا با حضور در این نمایشگاه از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره را ببرند.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 27 دی 1393 ، 04:55)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس