تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی «ایده‌های نوین کشاورزی»

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی «ایده‌های نوین کشاورزی»

دبیر اولین همایش ملی «ایده‌های نوین کشاورزی پایدار» دانشگاه آزاد بروجرد از تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش تا 16 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه لرستان، خسرو استکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل استقبال پژوهشگران حوزه کشاورزی از این همایش مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی ایده‎های نوین در کشاورزی پایدار که 14 اسفندماه در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می‎شود، تا 16 بهمن ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 180 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: کار داوری مقالات ارسالی توسط استادان برجسته رشته‎های مختلف کشاورزی در حال انجام است.

دبیر همایش ملی ایده‎های نوین در کشاورزی پایدار دانشگاه آزاد بروجرد با اشاره به اینکه نتایج داوری مقالات تا 20 بهمن‎ماه اعلام می‎شود، تصریح کرد: این همایش در محورهای راهکارهای مدیریت جهادی در ارتقای اقتصاد کشاورزی و منابع طبیعی پایدار، پتانسیل‎ها و دستاوردهای کشت و توسعه فرآوری گیاهان دارویی، دستاوردها و پژوهش‎های نوین کشاورزی در حوزه‎های زراعت، اصلاح نباتات، باغبانی، دام و طیور، ترویج و آموزش کشاورزی، خاک‎شناسی و گل و گیاهان زینتی، راهکارهای اشتغال فارغ‎التحصیلان کشاورزی منابع طبیعی، پدافند غیرعامل در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و مکانیزاسیون، کشاورزی دقیق و استفاده از فناوری‎های نوین در بخش‎های مختلف کشاورزی برگزار می‎شود.

استکی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‎توانند جهت ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش به نشانی اینترنتی www.idehnowin.ir مراجعه کنند.

دبیر همایش ملی ایده‎های نوین در کشاورزی پایدار دانشگاه آزاد بروجرد با اشاره به کاهش هزینه داوری مقالات در این همایش، گفت: هزینه داوری مقالات در جشنواره‎های ملی بین 100 تا 200 هزار تومان است، اما در این همایش هزینه داوری مقالات بین 35 تا 60 هزار تومان تعیین شده است.

استکی با بیان اینکه پیگیر برگزاری این همایش در سطح بین‎المللی هستیم، اظهار امیدواری کرد که این مهم در سال‎های آینده اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: همایش ملی ایده‎های نوین در کشاورزی توسط دانشگاه آزاد بروجرد و با همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان برگزار می‎شود.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 5 بهمن 1393 ، 14:49)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس