نمایشگاه تخصصی سومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری

ایران کنفرانس

نمایشگاه تخصصی سومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری

سومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری بزرگترین و معتبرترین گردهمایی و رویداد علمی فعالان عرصه عمران، معماری ، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور در تاریخ ۸ الی ۱۰ دی ماه امسال با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان ، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌گردد. این کنگره در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی معماری، سازه و توسعه های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضرورت‌های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری، به تحلیل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد.

‌این کنگره باشعار « توسعه شهری راهی به سوی توسعه آینده » فرصتی بی نظیر جهت اشتراک گذاری برترین تجربیات و یافته های نوین علمی و اجرایی و همچنین گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان درحوزه معماری، عمران وتوسعه شهری است.

با توجه به اعلام دبیرخانه کنگره ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهای نوین پژوهشی واجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه عمران ، معماری ، توسعه شهری ومحیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنگره با حضور اساتید برجسته بین المللی به خصوص از کشور ایتالیا می باشد.

نمایشگاه تخصصی سومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری متعهد می‌شود که سکّویی مناسب برای شرکت‌کنندگان و سازمان‌ها و شرکت‌های کشور فراهم آورد تا بتوانند فرصت‌های موجود در بازار را بشناسند و همین‌طور، افراد جویای خدمات بتوانند بهترین و مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین ارائه‌دهندۀ این خدمات را بیابند و با وی ارتباط‌‌های لازم را برقرار سازند لذا نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود.

محورهای اصلی کنگره عبارت اند از: مهندسی عمران و توسعه پایدار، سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری،مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار ، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی ، مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران. علاقه مندان حداکثر تا 10 آبان ماه فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق پورتال کنگره ارسال نمایند.

برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین مقالات پذیرفته شده سومین کنگره در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI  و ISC پشتیبان کنگره چاپ خواهند گردید. علاقه مندان جهت ارسال مقالات ، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.3icsau.ir مراجعه نموده و با دبیرخانه کنگره به شماره ۰۲۱۸۸۵۸۴۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس