آغاز زمان دریافت آثار داخلی و خارجی در پانزدهمین جشنواره فارابی

ایران کنفرانس

آغاز زمان دریافت آثار داخلی و خارجی در پانزدهمین جشنواره فارابی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فارابی، مهدی عباس‌زاده در نشست خبری پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی گفت: دریافت آثار ازدوشنبه  ۱۷ مهر آغاز شد و تا ۳۰ آبان ادامه خواهد داشت، آثاری که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان ۱۴۰۱ منتشر شده، می‌توانند با ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به نشانی farabiaward.ir در این جایزه شرکت کنند. همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دو بخش بزرگسال (بالای ۳۵ سال) یا جوان (زیر ۳۵) هستند و در دو سطح برگزیده (اول، دوم، سوم) و شایسته تقدیر از افراد برتر تجلیل می شود. اختتامیه جشنواره تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دبیر کمیته علمی جشنواره افزود: بخش ویژه شامل شخصیت پیشگام علوم انسانی و اسلامی، شخصیت پیشتاز علوم انسانی و اسلامی، نظریه‌پرداز برجسته و مترجم برجسته و در بخش ترجمه، هم ترجمه از زبان‌های دیگر و هم از زبان فارسی، انجمن علمی برتر (حوزه و دانشگاه) و نشریه علمی برتر (حوزه و دانشگاه) مد نظر است.

وی ادامه داد: جایزه منشور توسعه فرهنگ قرآنی هم در حوزه پژوهش های قرآنی آموزش عالی اهدا می‌شود و مرکز پژوهش‌های قرآنی وزارت علوم مسئولیت آن را برعهده دارد.

به گفته عباس‌زاده بخش ویژه‌ای که امسال اضافه شده، دیپلماسی علمی است که شاخص‌های آن در حال تدوین است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس