دفترچه کنکور دكتری 94 منتشر شد (93/9/15)

ایران کنفرانس

دفترچه کنکور دكتری 94 منتشر شد

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودي دوره دكتري (Ph.D) نيمه متمركز سال 94 از سوی سازمان سنجش منتشر شد. داوطلبان از یکشنبه 16 آذر می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام برای كليه متقاضيان شركت در آزمون ورودي دوره دكتري (Ph.D) نيمه متمركز سال 94 از روز يكشنبه 19 آذر آغاز می شود و در روز يكشنبه 23 آذر پايان مي پذيرد. كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي هستند می توانند در آزمون مذكور ثبت نام و شركت کنند.

شرايط ثبت نام:

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحانات‌ مربوط شركت‌ کند.

داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما شخصاً به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي اينترنتي اقدام کنند.

با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام در اين روش بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و پرداخت مبلغ 440.000 (چهارصد و چهل هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون اقدام کنند.

پس از پايان مهلت مرحله ويرايش اطلاعات تقاضانامه از 16 تا 15 آذرماه اعمال هيچگونه تغييري در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امكان‌پذير نیست.

آزمون ورودي دكتري (Ph.D) سال 94 در روز جمعه 15 اسفندماه 93 برگزار می شود. كارت شركت در آزمون و راهنماي شركت در آزمون داوطلبان در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه 12 تا 14 اسفندماه به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعيين می شود و داوطلبان باید با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان علاقمند به تحصيل در دوره‌هاي پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور توجه داشته باشند، پذيرش دانشجو در دوره پرديس خودگردان در آزمون ورودي دكتري (Ph.D) سال 1394 در كليه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي به همراه ساير دوره‌هاي تحصيلي از طريق همين مرحله صورت خواهد گرفت. لذا با توجه به اينكه هيچ دانشگاهي براي پذيرش در اين دوره، آزمون اختصاصي برگزار نخواهد كرد به داوطلبان توصيه مي شود براي پذيرش در دوره پرديس خودگردان در اين مرحله ثبت‌نام کرده و در تاريخ مقرر در آزمون شركت کنند.

با توجه به تأثير 20 درصدي معدل (ميانگين وزني معدل كارشناسي و كارشناسي ارشد و يا دكتري حرفه‌اي كه اين معدل تراز مي شود) اكيداً توصيه می شود كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسي، كارشناسي ارشد يا دكتري حرفه‌اي خود را با توجه به بند «س» قسمت تعاريف مندرج دردفترچه راهنما با دقت درج کنند.

داوطلبان باید پس از تكميل تقاضانامه، علاوه بردريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري کنند.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 15 آذر 1393 ، 15:13)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس