رایزنی با بانکهای عامل برای کاهش سود وام مسکن اعضای هیئت علمی (93/9/18)

ایران کنفرانس

رایزنی با بانکهای عامل برای کاهش سود وام مسکن اعضای هیئت علمی

دبیر ستاد امور رفاهی وزارت علوم با اشاره به رایزنی با بانکهای عامل برای کاهش سود وام مسکن اعضای هیئت علمی ، افزود: وزارت علوم برای اجرای برنامه‌های رفاهی به صورت متمرکز عمل نمی‌کند.

هادی نظرپور، دبیر ستاد امور رفاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه کمتر از6 درصد اعضای هیئت علمی اقدام به دریافت وام مسکن کرده‌اند، افزد: وزارت علوم از طریق بانک مرکزی در حال گفتگو با بانک عامل است تا میزان سود این وام را کاهش یابد.

وی در خصوص شرایط اعطای وام گفت: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاهها که در مقطع آزمایشی – رسمی و بالاتر قرار دارند می‌توانند درخواست وام دهند.

نظرپور ادامه داد: مبلغ وام اعضای هیئت علمی حداکثر 100 میلیون تومان با بهره 22 درصد می‌باشد.

دبیر کل ستاد رفاهی وزارت علوم با اشاره به اینکه نزدیک به 3000 نفر از اعضای هیئت علمی کل کشور برای دریافت وام ثبت نام کرده‌اند اظهار کرد: وام نیازی به وثیقه ندارد وارائه معرفی نامه دانشگاهی و گواهی کسری حقوق کافی است.

وی همچنین افزود: مدت زمان بازپرداخت وام با توجه به ارزش مسکن انتخابی حداقل 10 ساله و حداکثر 20 ساله می‌باشد.

نظرپور با تاکید بر اینکه بنا نداریم برنامه ریزی‌های رفاهی را به صورت متمرکز تدوین و اجرا کنیم، بیان کرد: اگر اساتید تصمیم به اجرای پروژه‌های اقتصادی نظیر خرید زمین و ساخت بنا داشته باشند برای پیشبرد کار به آنها کمک خواهیم کرد.

وی در خصوص ارائه خدمات رفاهی – تفریحی و درمانی به اعضا هیئت علمی گفت: ما برای اجرای طرح‌های این چنینی متمرکز عمل نمی‌کنیم. هر دانشگاهی به صورت مستقل می‌تواند از طریق عقد قرارداد با سازمان‌ها و بیمارستان‌ها خدمات خود را گسترش دهد ضمن اینکه تقریبا همه دانشگاه‌ها بیمه تکمیلی دارند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس