پایان اسفند، آخرین مهلت واحدهای زیان‌ده دانشگاه آزاد (93/9/22)

ایران کنفرانس

پایان اسفند، آخرین مهلت واحدهای زیان‌ده دانشگاه  آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به کاهش قابل توجه واحدهای زیان ده این دانشگاه در مدت اخیر و گسترش تحصیلات تکمیلی، به واحدهای زیان ده متذکر شد تا پایان اسفند 93 مهلت دارند از حالت زیان دهی خارج شوند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده در ششمین جلسه هیات امنای استان کرمان گفت: زیان دهی واحدها در سال 92 به دلیل افزایش 3 درصدی شهریه دانشگاه و با وجود تورم بالا در کشوراتفاق افتاد. اما امسال طبق مصوبه هیات امنا برای افزایش 15 درصدی کشور و همچنین گسترش تحصیلات تکمیلی این مشکل و زیان دهی در برخی از واحدهای زیان ده برطرف شده است.

وی پیشنهاد کرد با توجه به افزایش 15 درصدی شهریه و گسترش تحصیلات تکمیلی هیات امنای استانی به واحدهای زیان ده تا پایان سال 93 مهلت بدهد تا از حالت زیان دهی خارج شود در غیر اینصورت هیات امنا پس از این مهلت می تواند در خصوص واحد زیان ده تصمیم گیری کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در دوره جدید واحدهای زیان 10 استان از 8 واحد به دو واحد کاهش یافته است.

پیشنهاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه مبنی بر مهلت به واحدهای زیان ده تا پایان سال 93 به تصویب اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان رسید.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس