امکان ثبت نام همزمان در دوره‌های آموزشی-پژوهشی و پژوهش محور دکتری آزاد (93/9/23)

ایران کنفرانس

امکان ثبت نام همزمان در دوره‌های آموزشی-پژوهشی و پژوهش محور دکتری آزاد

داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی درنظر داشته باشند که هم اکنون ثبت نام دوره های آموزشی-پژوهشی و پژوهش محور بطور همزمان امکان پذیر است؛ لذا علاقه مندان امکان شرکت در هر دو دوره را دارند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکترعلوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب توصیه کرد: با توجه به اینکه لینک هردو ثبت نام در سایت www.azmoon.org فعال است، توصیه می شود که قبل از تهیه کارت اعتباری تصمیم خود را مبنی بر شرکت در دوره آموزشی-پژوهشی یا پژوهش محور بگیرند. البته اگر داوطلبی علاقه مند ثبت نام در هر دو دوره باشد، هیچگونه منعی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص امکان ویرایش گفت: امکان ویرایش برای دوره های با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی وجود دارد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و ورود به لینک ویرایش اطلاعات اقدامات لازم را درخصوص تغییر یا تصحیح ثبت نام خود انجام دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل در پایان گفت: ثبت نام برای دوره های با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی تا آخر آذرماه ادامه خواهد داشت .

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس