آمارهایی از ارتقای اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد (93/10/6)

ایران کنفرانس

آمارهایی از ارتقای اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ارتقای درجه از دانشیاری به استادیاری از دروه مدیریت قبل برای پنج نفر صورت گرفته بود، گفت: این آمار از 31 شهریور 92 تا کنون 12 نفر است که بطور متوسط 1.5 نفر در ماه می شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر غریبی در نود وهفتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از عملکرد هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی و وضعیت ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه دربازه زمانی اسفند ماه سال 90 تا پایان شهریور ماه سال 92 و از 31 شهریور 92 تا کنون ارائه داد.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی اسفند ماه سال 90 تا پایان شهریور ماه سال 92، 13 نفر از درجه مربی آموزشیار به مربی تبدیل شده اند، گفت: این در حالی است که از 31 شهریور 92 تا کنون این تعداد به 20 نفر افزایش یافته است.

دکتر غریبی ادامه داد: در دوره مدیریت قبل 1007 نفر مربی به استادیار تبدیل شده اند که متوسط تعداد آن در ماه 53 نفر است در حالیکه در دوره مدیریت فعلی رتبه 1381 نفر از مربی به استادیار تبدیل شده که به طور متوسط در ماه 92 نفر است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارتقای درجه از استادیاری به دانشیاری، عنوان کرد: در بازه زمانی اسفند ماه سال 90 تا پایان شهریور ماه سال 92 ، 57 نفر از مرتبه استادیاری با دانشیاری ارتقا پیدا کرده اند ولی در دوره مدیریت جدید و از تاریخ 31 شهریور 92 تا کنون 108 نفر از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاء داشته اند که متوسط آن در ماه نزدیک به هفت نفر می شود.

وی در انتها با بیان اینکه ارتقای درجه از دانشیاری به استادیاری از دروه مدیریت قبل برای پنج نفر صورت گرفته، گفت: این آمار از 31 شهریور 93 تا کنون 12 نفر است که بطور متوسط 1.5 نفر در ماه می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس