دانشگاه امیرکبیر یک فارغ‌التحصیل بیکار هم ندارد (93/10/26)

ایران کنفرانس

دانشگاه امیرکبیر یک فارغ‌التحصیل بیکار هم ندارد

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این دانشگاه یک نفر فارغ‌التحصیل بیکار در کل کشور ندارد، گفت: هر کسی در این جمع جویای کار است و کاری در خورد شان پیدا نکرده، به من مراجعه کند تا ظرف ۷۲ ساعت در بهترین شغل مشغول به کار شود.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، دکتر صراف شیرازی در مراسم فارغ التحصیلی ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه امیر کبیر با اشاره به جایگاه دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر زیرساخت کشور به عنوان تربیت کننده مهندسین کارآمد در حوزه زمین، هوا و دریا بوده و در علوم و تکنولوژی کشور حاکمیت دارد.

وی افزود: همه پیشرفت های صنعتی کشور مدیون توانمندی فارغ التحصیلان همه دانشگاه های صنعتی کشور به ویژه دانشگاه کهن صنعتی امیر کبیر است که ملقب به دانشگاه مادر صنعتی کشور است.

معاون دانشگاه امیر کبیر اظهار داشت: این دانشگاه بالغ بر ۳۵ هزار فارغ‌التحصیل تحویل جامعه داده است. در المپیادهای سه مرحله‌ای کشور که در سال ۱۳۹۳ در رشته‌های برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر و مهندسی شیمی برگزار شد و دانشگاه های صنعتی دیگری مجری آن بودند و وزارت علوم مسئول برگزاری آن بود، رتبه های اول تا سوم به دانشگاه امیر کبیر تعلق گرفت.

صراف در ادامه خطاب به خانواده‌های حاضر در این جشن گفت: باید به والدینی که نگران شغل فرزند خود هستند بگویم ما یک نفر فارغ التحصیل بیکار هم در کل کشور نداریم و اگر کسی از فردا می خواست در بازار کار وارد شود من به عنوان دبیر جامعه فارغ التحصیلان پر افتخار دانشگاه امیر کبیر اعلام می کنم هر کسی جویای کار است و همت دارد اگر کاری درخور شان خود پیدا نکرد به من مراجعه کند تا ظرف ۷۲ ساعت در بهترین شغل کشوری مشغول به کار شود.

معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر افزود: افرادی که می گویند کار نیست فارغ التحصیل هتل آپارتمانهایی هستند که جایی به اسم دانشگاه درست کرده اند و مدرک صادر می کنند، دانشگاه صنعتی امیر کبیر گرداننده صنعت کشور است و فارغ التحصیل بیکار در مورد پلی تکنیک معنا ندارد.

دنیا مدرک دانشگاه امیرکبیر را تحسین می کند

صراف از امکان بهره بردن از امکانات دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی خبر داد و افزود: برای اینکه ارتباط فارغ التحصیلان با دانشگاه قطع نشود، یک جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیر کبیر راه اندازی کردیم که فارغ التحصیلان با پر کردن فرم عضویت در این سایت، می توانند از تمام امکانات دانشگاه مانند امکانات ورزشی، بهداشت و... بهره‌مند شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر در پایان تاکید کرد: دنیا مدرک دانشگاه صنعتی امیر کبیر را تحسین می کند و تمام دانشگاههای دنیا نام و آرم امیر کبیر را به عنوان برند توانمند در علم و دانش می شناسد و برند پلی تکنیک تهران نه تنها بالاترین برند دانشگاه های صنعتی کشور بلکه بالاترین برند دانشگاه های صنعتی در خاورمیانه است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس