حمایت از ۲هزار فرصت مطالعاتی دکتری (96/3/12)

ایران کنفرانس

حمایت از ۲هزار فرصت مطالعاتی دکتری

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از حمایت سازمان امور دانشجویان از ۲ هزار دانشجو دکتری برای فرصت مطالعاتی ۶ ماهه خبر داد و گفت: سیاست بورسیه دانشجویی تغییر کرده است.

حسین سالار آملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند اعطای بورس به دانشجویان ایرانی توسط کشورهای خارجی گفت: حالت بورس در کشور ما تغییر یافته است و ما دیگر علاقمند به بورس درازمدت در هیچ کشور اروپایی و یا آسیایی نیستیم.

وی ادامه داد: ما علاقمند نیستیم که بهترین نفرات کشور ما ۴ سال از کشور دور باشند، اما دوره های ۶ تا ۹ ماه را از سوی کشورهای خارجی می پذیریم و بورس هایی را قبول می کنیم که دانشجو دکتری اگر به کشوری اعزام شد بخشی از تحصیل را در آن کشور و بخشی را هم در کشور خودمان ادامه دهد.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹ دوره مشترک با بهترین دانشگاه های دنیا تعریف کرده ایم، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست هایی که وزارت علوم دنبال می کند، استفاده از اساتید برجسته دنیا برای تدریس در داخل کشور است، به جای اینکه دانشجویان خود را به خارج اعزام کند.

سالار آملی افزود: براساس برنامه ریزی سازمان امور دانشجویان در سال جاری، از ۲ هزار دانشجو دکتری برای فرصت مطالعاتی ۶ ماهه حمایت خواهد شد تا بتوانند به دانشگاه های دیگر کشورها اعزام شده و یا در دانشگاه های برتر داخلی دوره فعال تری را طی کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس