دستو‌رالعمل اعطای 100 میلیون تومان «گرنت پژوهشی آغاز» ابلاغ شد (96/4/30)

ایران کنفرانس

دستو‌رالعمل اعطای 100 میلیون تومان «گرنت پژوهشی آغاز» ابلاغ شد

بسته حمایتی  "گرنت پژوهشی آغاز" برای جذب و حفظ دانش‌آموختگان برجسته فارغ‌التحصیل مقطع دکتری 100 دانشگاه اول لیست رتبه‌بندی جهانی در مراکز علمی کشور اعطا می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران)، در راستای اجرای رسالت و انجام ماموریت خود بسته حمایتی "گرنت پژهشی آغاز" را تعریف و آغاز کرده است.

هدف از اجرای این طرح حمایت از جذب و حفظ دانش‌آموختگان برجسته فارغ‌التحصیل مقطع دکتری از مراکز علمی معتبر دنیا، در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور است.

متقاضیان دریافت این گرنت باید فارغ‌التحصیل با درجه عالی از یکی از دانشگاه‌های برتر جهان (100 دانشگاه اول لیست رتبه‌بندی جهانی) و در یکی از مراکز علمی کشور جذب و آغاز به کار کرده باشند. آنها همچنین باید پروژه تحقیقاتی در چارچوب اولویت‌های تحقیقاتی کشور تعریف و ارائه نمایند.

مبلغ گرنت پژوهشی آغاز تا یک میلیارد ریال است و پرداخت هزینه‌های اجرای پروژه طبق برنامه زمانی پروژه و با تایید ناظر انجام می‌شود. اما در صورت نیاز و ضرورت برای خرید خدمات آزمایشگاهی مبلغی هم اختصاص پیدا می‌کند.

بیش از 50 درصد منابع مالی گرنت پژوهش آغاز، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تامین شده است. متقضایان استفاده از این حمایت می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط و نحوه ثبت‌نام باید به سایت بنیاد ملی علم ایران به نشانی www.insf.org مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس