ظرفیت ۷۸ هزار نفری تکمیل ظرفیت ارشد/ آغاز انتخاب رشته از دوشنبه (96/7/22)

ایران کنفرانس

ظرفیت ۷۸ هزار نفری تکمیل ظرفیت ارشد/ آغاز انتخاب رشته از دوشنبه

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از دوشنبه ۲۴ مهر آغاز می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های تحصیلی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای پذیرش تعداد ۷۸ هزار و ۶۸۹ نفر در ۶ هزار و ۹۶۵ کدرشته محل از امروز شنبه ۲۲ مهرماه بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند با مطالعه دقیق این اطلاعیه در صورت واجد شرایط بودن و علاقمند بودن بر اساس مفاد اطلاعیه مذکور از روز دوشنبه ۲۴ مهرماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: کلیه متقاضیانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند باتوجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ و مندرجات اطلاعیه مذکور حداکثر تا روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در کدرشته محل های تحصیلی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ پذیرفته شده اند حق انتخاب رشته در این مرحله را ندارند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس