نخستین کنگره بین‌المللی «بهداشت، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی» برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنگره بین‌المللی «بهداشت، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی» برگزار می‌شود

سومین همایش ملی و نخستین کنگره بین‌المللی «بهداشت، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی» از 26 تا 30 دی ماه توسط اداره بهداشت و امداد و درمان نداجا با همکاری سایر مراکز علمی در بندرعباس برگزار می‌شود.

ناخدایکم پزشک دکتر شهرام اولیائی، مدیر گروه طب دریایی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا با تبریک هفتم اذرماه روز نیروی دریایی اظهار داشت: هفتم آذر یاد آور رشادت‌ها و دلیرمردی جان بر کفان و دلاوران پاک سرشت ناوچه پیکان است که در قعر دریا در خلیج همیشه فارس آرمیده اند و با نثار خون پاک خود، الهام بخش سپید رزم جامگان دلیر نیروی دریایی در خروش و آمادگی و هشیاری وجان نثاری شده‌اند. سلحشورانی که در دفاع و حراست از مرزهای دریایی کشور و حضور مقتدرانه در آبهای بین المللی جهت دفاع از منافع ملی و راهبردی از هیچ کوششی حتی تقدیم جان خود دریغ ندارند. حماسه هفتم آذر و عملیات مروارید برای همیشه تاریخ در یادها خواهد ماند و به برکت خون سرخ شهدای نیروی دریایی بر حضور و اقتدار و امنیت دریایی کشورمان روز به روز افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور موثر و مقتدرانه نیروی دریایی راهبردی در آب های بین المللی همواره مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا بوده و این حضور برای حفظ و صیانت از منافع کشورمان، حفظ امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی و رساندن پیام صلح و دوستی به کشورهایی است که به اقتدار و منافع ملی و حاکمیت سرزمینی میهن عزیزمان احترام می‌گذارند. حضور ناوگان نیروی دریایی در آب‌های منطقه‌یی و فرامنطقه‌یی مستلزم وجود نیروی انسانی سالم و توانمند برای انجام ماموریت های دشوار و مخاطره آمیز است و برای نیروی دریایی که یک نیروی «تجهیزات محور» محسوب می شود، سلامت نیروی انسانی دارای اولویت ویژه است. بر این اساس دوری ناوگان عملیاتی ما نباید کوچک ترین خللی در ارائه کیفی ترین سطح خدمات بهداشتی و امدادی و درمانی ایجاد کند.

مدیر بخش تحقیقات طب زیرسطحی و هایپربار پژوهشکده و مرکز تحقیقات طب دریا، سطحی زیرسطحی وهایپربار نیروی دریایی راهبردی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های پژوهشی هدفمند در حوزه بهداری رزمی جهت ارتقاء سطح سلامت در مراکز تحقیقاتی نیروی دریایی، دارای اولویت راهبردی است و نتایج و دستاوردهای تحقیقاتی در کنگره ها و همایش های ملی، منطقه‌یی و بین المللی با رعایت مبانی امنیتی ارائه می‌شود. به یاری خدا، آخرین دستاوردهای علمی ما در این حوزه در سومین همایش ملی و نخستین کنگره بین‌المللی بهداشت، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی که از 26 تا 30 دی ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد به بحث گذاشته می‌شود.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 10 آذر 1393 ، 17:45)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس