برگزاری دوازدهمین کنفرانس نظریه‌ گراف در دانشگاه تفرش

ایران کنفرانس

برگزاری دوازدهمین کنفرانس نظریه‌ گراف در دانشگاه تفرش

رییس دانشکده ریاضی دانشگاه تفرش گفت: دوازدهمین کنفرانس نظریه‌ گراف و ترکیبیات جبری روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در دانشگاه تفرش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن آریانپور اظهار کرد: نظریه گراف و ترکیبیات یکی از کاربردی‌ترین شاخه‌های ریاضی در علوم پایه و برخی از حوزه‌های فنی و مهندسی است که در رشته‌هایی مانند علم داده، شبکه‌های عصبی، شیمی کاربردی، نانو، زیست شناسی و علوم کامپیوتر کاربرد فراوانی دارد و علاقه مندان بسیاری جذب این گرایش از رشته ریاضیات و کاربردها می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت شاخه گراف و ترکیبات در سایر بخش‌های کاربردی علوم گفت: از جمله کاربردهای مهم این گرایش می‌توان به استفاده آن در بهینه‌سازی، تحلیل‌های آماری، فناوری اطلاعات، بینایی کامپیوتر، کد و رمز، نظریه محاسبه و الگوریتم‌ها اشاره کرد.

دبیر دوازدهمین کنفرانس نظریه گزاف و ترکیبیات جبری افزود: از ۶۶ مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، ۵۶ مقاله به صورت ارائه شفاهی پذیرش شده و ۶ سخنران از صاحبنظران و پژهشگران برجسته حوزه گراف و ترکیبیات کشور در روزهای برگزاری کنفرانس دعوت شده‌اند.

آریانپور تاکید کرد: دوازدهمین کنفرانس نظریه گراف و ترکیبیات جبری با هدف آشنایی پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقمندان به زمینه‌های گراف و ترکیبیات با حوزه‌های تحقیقاتی یکدیگر و نیز ارائه تازه‌ترین بروندادها و دستاوردهای پژوهشی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس