تمدید مهلت ارسال مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رهنما، رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و دبیر علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم از تمدید مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تغییر اقلیم و همچنین درخواست‌های مکرر پژوهشگران از سراسر کشور در این حوزه تخصصی، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

دبیر علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم ادامه داد: نویسندگان و پژوهشگرانی که مقالات آنها پس از اعلام نتایج داوری پذیرفته شود می‌توانند تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ نسبت به ارسال مبسوط مقالات خود اقدام کنند.

مهدی رهنما افزود: سعی ما در این کنفرانس بر این است تا فضایی فراهم نمائیم که تجربیات بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی توسط محققین عرصه‌های مرتبط با تغییر اقلیم مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در خصوص موضوعات مقالات ارسالی به این کنفرانس یادآور شد: پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند مقالات علمی خود را با موضوعاتی از قبیل مدل‌های پیش‌بینی اقلیمی از فصلی تا دهه‌ای (دینامیکی، آماری و …)، ناهنجاری‌های اقلیمی، مدل سازی پیش بینی تغییرات اقلیمی، گازهای گلخانه‌ای، فناوری‌های نوین در مطالعات تغییر اقلیم، شواهد شناخت تغییر اقلیم، اثرات گرمایش جهانی، تغییر اقلیم و کشاورزی، تغییر اقلیم و منابع آب، تغییر اقلیم و محیط زیست (خاک، حیات وحش، کیفیت هوا، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و تالاب‌ها و…)، تغییر اقلیم و انرژی، تغییر اقلیم و سلامت، تغییر اقلیم و پیامدهای اقتصادی-اجتماعی، تغییر اقلیم و مخاطرات فرین (حدی)، تغییر اقلیم و حمل و نقل، برنامه عمل، نقش رسانه، توان اقلیمی، توسعه پایدار و تاب آوری در امنیت ملی، توان اقلیمی، توسعه پایدار و تاب آوری در امنیت غذایی، توان اقلیمی، توسعه پایدار و تاب آوری در سکونتگاه‌های کشور، سیاست‌های ملی و منطقه‌ای در کاهش اثرات تغییر اقلیم و سازگاری با آن، گزارش‌های ملی تغییر اقلیم، آموزش عمومی و تخصصی در تغییر اقلیم، اقدامات اقتصادی در جهت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و صرفه جویی در مصرف انرژی تهیه و به دبیرخانه این کنفرانس به نشانی www.ICCC7.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است، براساس برنامه ریزی های بعمل آمده قرار است هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم در روزهای ۹ و ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل کتابخانه ملی ایران برگزار شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس