کنفرانس تخصصی پوشش‌های حمل و نقل در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس تخصصی پوشش‌های حمل و نقل در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس تخصصی پوششهای حمل و نقل توسط انجمن عملی رنگ ایران و به همت پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر 10 و 11 دی ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، چهارمین کنفرانس تخصصی پوشش‌های حمل و نقل با هدف رفع معضلات این صنعت و با بهره گیری از فناوری‌های نوین و ارائه نتایج کاربردی و علمی در حوزه پوشش‌های نوین کاربردی در صنایع خودرویی، دریایی و هوایی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، پس از داوری‌های انجام شده در این همایش تعداد 65 مقاله پذیرفته شده است که از این تعداد 12 مقاله به صورت شفاهی و 53 مقاله به صورت پوستر در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.

آماده سازی سطح، پوشش‌های تبدیلی، سامانه‌های پوشش‌های حمل و نقل، روش های آزمون آزمایشگاهی و شرایط کاربرد، فرمولاسیون، رنگ های ترافیکی، پوشش‌های مخصوص قطعات پلاستیکی، شبیه سازی خطوط اعمال، پوشش‌های تعمیری، کنترل رنگ، عیوب پوشش‌های حمل و نقل و روش‌های رفع آن، قوانین و مقررات زیست محیطی، روش‌های ابداعی و جدید در فرآیندهای اعمال و نانو فناوری در پوشش های حمل و نقل از محورهای این همایش دو روزه است.

این همایش تلاش دارد تا آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی مهندسی پوشش های حمل و نقل و کاربردهای آنها را معرفی کند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چهاردهمین کنفرانس تخصصی پوشش های حمل و نقل به آدرس http://www.ictc2014.ir مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 9 دی 1393 ، 18:50)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس