اولین همایش بزرگ مراکز برتر آموزشی کشور برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

اولین همایش بزرگ مراکز برتر آموزشی کشور برگزار می‌شود

اولین همایش بزرگ مراکز برتر آموزشی کشور بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در راستای تبیین ابعاد نامگذاری مدبرانه سال 1393 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه سال جاری،‌ اولین همایش بزرگ مراکز برتر آموزشی کشور با هدف مدیریت جهادی در موثرترین نهاد جامعه (نهادهای آموزشی کشور)،‌بهبود سطح آموزشی کاربردی، بین المللی سازی سطح آموزش در ایران،

همکاری سازمانها‌، نهادها و مراکز علمی،‌اجرایی و آموزشی کشور، و سخنرانی و حضور سران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ تهران، ‌دانشگاه آزاد اسلامی، ‌دانشگاه صنعتی شریف،دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی،‌مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، سازمان مدارس غیر دولتی،‌در تاریخ 12بهمن ماه 1393 مصادف با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران در مرکز آموزش مدیریت دولتی نهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در حضور جمعی از سران کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی خانه توسعه و تعالی اقتصاد، در این همایش ترویج فرهنگ مدیریت جهادی در یکی از مهمترین زیرساختهای جامعه، از جمله نهادهای آموزشی به چالش کشیده می­شود که ایراد سخنرانی سران حاضر در این همایش، مسیر راه و هموارساز تحقق این امر خطیر خواهد بود.

با تکیه بر هدف برگزاری این همایش و ارائه گزارش اجرای این همایش رقابتی کمی و کیفی در میان مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی برای سال 1394 و برگزاری این همایش ایجاد خواهد شد که امید است منجر به بهبود سطح آموزش گردد.

اولین دوره این همایش دوازدهم بهمن ماه سال 1393 در مرکز آموزش مدیریت دولتی نهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و این مراسم قرار است سالیانه با هدف بهبود کیفی نهادهای آموزشی و بین­‌المللی­ سازی آموزش در نهادها، به یاری خداوند منان برگزار گردیده و به معرفی نهادهای آموزشی از نظر کیفی و کمی اقدام نماید.

در مراسم دوازهم بهمن ماه سال 1393 ارزیابی مقالات و سوابق اجرایی توسط شورای سیاستگذاری و تیم بازرسی خانه توسعه و تعالی اقتصاد متشکل از 20 نفر از اساتید برجسته دانشگاه های بنام کشور صورت خواهد گرفت.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 21 دی 1393 ، 19:19)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس