دومین کنگره ملی حفاری برگزار می شود

ایران کنفرانس

دومین کنگره ملی حفاری برگزار می شود

دومين كنگره ملي حفاري ايران ، 12 و 13 اسفند سال جاری با حضور و مشارکت تمامي نخبگان و ذی نفعان این صنعت راهبردي در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رویداد ملی که با حضور بيش از 700 نفر از مدیران، اساتید، کارشناسان این صنعت برگزار مي شود؛ علاوه بر ارائه مقالات در دو بخش سخنرانی و پوستر، پنل های تخصصی و  مدیریتی نیز در نظر گرفته شده که طي آن، مشکلات و چالش های پیش روی توسعه صنعت حفاری کشور بررسي خواهد شد.

مهندسی حفاری، عملیات حفاری، مشکلات حفاری، ایمنی، حفاظت و محیط زیست، خدمات حفاری، دستگاه و تجهیزات حفاری و زمین شناسی و مهندسی مخازن حین حفاری از جمله محورهاي اين كنگره است.

تشكيل کارگروه‌ های تخصصی متشكل از مدیران و رؤسای فنی و عملیاتی شرکت های دولتی و خصوصی در کنار اساتید دانشگاه و محققان پژوهشگاه از جمله برنامه های این رویداد است و اين كارگروه ها قبل از برگزاری کنگره و از طريق جلسات مستمر و منظم اقدامات و تمهیدات لازم براي پر بار شدن كنگره را انجام مي دهند تا به برگزاری مؤثر و هدفمند این رویداد ملی منجر مي شود.

آخرین مهلت ارسال مقالات تا 15 بهمن ماه تمديد شده است و تمامي متخصصان، کارشناسان و صاحبنظران باید مقالات علمی خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال كنند؛ نشانی اینترنتی کنگره irandrilling.com است و آخرین اطلاعات و اخبار از طریق این وب سایت منتشر می شود.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 1 بهمن 1393 ، 18:19)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس