دومین همایش میترینگ در صنایع نفت و گاز برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دومین همایش میترینگ در صنایع نفت و گاز برگزار می‌شود

دومین همایش تخصصی- آموزشی اندازه‌گیری هیدروکربن‌ها (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سیزدهم اسفند ماه به مدت دو روز در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این همایش با اهداف شناسایی ظرفیتهای موجود در کشور در موضوع میترینگ، تلاش در جهت آموزش عملی و نظری موضوعات مختلف مرتبط با میترینگ، تلاش در جهت معرفی حساسیت‌های موضوع میترینگ در کشور و لزوم توجه بیشتر شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی به آن، رصد فناوری‌های نوین در میترینگ و معرفی آنها به شرکت‌های داخلی، توسعه دانش میترینگ در کشور در جهت رفع مشکلات، دسترسی به دانش طراحی و ساخت انواع سیستم‌های میترینگ و پرووینگ مورد نیاز در کشور، تلاش در جهت ایفای نقش موثرتر در استانداردهای ملی (IPS,IGS) و بین‌المللی (IP ،ISO ،AGA ،API) با توجه به شرایط خاص کشور در منطقه و معرفی پتانسیل‌های موجود در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشور در جهت رفع مشکلات میترینگ در کشور برگزار می‌شود.

اندازه‌گیری کیفی، میترهای چندفازی و اندازه‌گیری‌های مربوط به Wet Gas، انواع فناوری‌های مربوط به میترینگ (اندازه‌گیری کمی) نفت، گاز و فرآورده (تک فازی و چند فازی)، استانداردهای ملی و بین‌المللی در اندازه‌گیری نفت، گاز و فرآورده، عملیات پرووینگ و کالیبراسیون انواع میتر در صنعت، نگهداری و تعمیرات تجهیزات ایستگاه‌های میترینگ، فناوری‌های نوین در اندازه‌گیری کمی نفت، گاز و فرآورده و حقوق اندازه‌گیری، محورهای تخصصی دومین همایش اندازه گیری هیدروکربن‌ها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی معرفی شده است. علاوه بر ارائه مقالات، برگزاری نمایشگاه جانبی و کارگاه آموزشی از برنامه‌های این همایش تخصصی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت http://irshm.iust.ac.ir مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 4 اسفند 1393 ، 17:05)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس