همایش علمی «مرتع و مرتعداری» برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش علمی «مرتع و مرتعداری» برگزار شد

دبیر علمی همایش دانشجویی مرتع و مرتعداری گفت: 91 اثر به دبیرخانه همایش مرتعداری ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، رضا تمرتاش صبح امروز 6 اسفندماه در دومین همایش دانشجویی مرتع و مرتعداری ایران که با همکاری انجمن مرتعداری ایران و انجمن علمی دانشجویی مرتع و آبخیزداری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد، اظهار کرد: کمیته داوری تخصصی مرتعداری مقالات ارسالی را مورد بررسی قرار داده است.

وی افزود: 39 اثر به صورت علمی پژوهشی، 35 اثر پوستر، چهار اثر سخنرانی و هشت اثر به صورت عکس انتخاب شدند.

تمرتاش اظهار کرد: دانشگاه‌های منابع طبیعی ساری، تهران، گرگان، نور و اصفهان دارای رشته‌های تخصصی مرتع و مرتعداری هستند.

وی استفاده چند منظوره از مرتع، فناوری‌های نوین در اکوسیستم‌های مرتعی، هیدرولوژی مرتع، پایش و ارزیابی مرتع و احیا و اصلاح اکوسیستم‌های مرتعی را از جمله محورهای این همایش عنوان کرد.

همچنین مسؤول کمیته دانشجویی انجمن مرتعداری ایران گفت: دانشگاه منابع طبیعی ساری می‌تواند ارتباط همیشگی با انجمن مرتعداری داشته باشد.

سید اکبر جوادی اظهار کرد: متاسفانه دانشجویان به دلایل مختلفی با انجمن مرتعداری بیگانه هستند و علاقه‌مندی آنها به این بخش کم است.

وی ادامه داد: تا پایان امسال همایش دانشجویی مرتع و مرتعداری در پنج شهرستان ساری، کرج، مشهد، اردبیل و اصفهان برگزار می‌شود.

مسؤول کمیته دانشجویی انجمن مرتعداری ایران هدف از تشکیل انجمن مرتعداری ایران را برقراری زنجیره بین دانشجویان فارغ‌الحصیل در تمام کشور دانست.

جوادی با بیان این که پیشرفت تکنولوژی کمک می‌کند تا دانشجویان فعالیتهای علمی بیشتری را ارائه دهند، اظهار کرد: دانشگاه منابع طبیعی ساری از جمله دانشگاه‌های فعالی است که می‌تواند یک رابطه همیشگی با انجمن مرتع و مرتعداری داشته باشد

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 7 اسفند 1393 ، 19:08)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس