۳۶۳ مقاله علمی در همایش بیوشیمی فیزیک ایران بررسی شد

ایران کنفرانس

۳۶۳ مقاله علمی در همایش بیوشیمی فیزیک ایران بررسی شد

اردبیل - رئیس سیزدهمین همایش بیوشیمی فیزیک ایران در اردبیل از بررسی بیش از ۳۶۳ مقاله علمی و تحقیقاتی برای این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاروق نصیری پیش از ظهر سه شنبه در ۱۳ امین همایش بیو شیمی فیزیک در دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: از این تعداد ۷۰ مقاله به صورت مستقیم مورد پذیرش قرار گرفته است.

به گفته وی۲۱۰ مقاله بعد از عودت و ویرایش پذیرفته شد و ۸۳ مقاله نیز مورد پذیرش قرار نگرفت.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری این همایش را حاصل چهار ماه تلاش شبانه روزی بانیان آن دانست و گفت: به دلیل کوتاه بودن زمان برگزاری احتمال مشاهده برخی نواقص هست.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این همایش تاکید دارد که تهدید علم از سوی دانشمندان جامعه را دچار غضب خواهد ساخت.

حجت الاسلام سیف الله مدبر تصریح کرد: در حوادیث آمده است که سه دسته از مردم جامعه را دچار غضب کرده و رحمت را از جامعه دور می کنند. دسته اول گروهی از دانشمندان هستند که علم را تهدید می کنند و وظیفه خود را در جایگاهی که هستند به درستی انجام نمی دهند.

به گفته وی در دسته دوم دانشمندانی قرار گرفته اند که فقط با مزد کار می کنند و بیشتر از پولی که به آن ها داده شده حاضر به علم آموزی در سطح جامعه نیستند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجو و علم آموز نیز وظایفی بر دوش دارد، اضافه کرد: در دسته سوم دانشجویانی که تلاش علمی ندارند، قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه در محوطه دانشگاه محقق اردبیلی به ندرت دانشجوی کتاب به دست دیده می شود، اضافه کرد: در چنین فضای زیبا و امکاناتی که فراهم شده انتظار تلاش مضاعف دانشجویان است.

مدبر به ضرورت توجه جوامع علمی به این سه دسته تاکید کرد و گفت: باید با تربیت درست دینی و علمی نگذاریم بانیان علم خود جامعه را دچار غضب کنند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 5 خرداد 1394 ، 18:36)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس