ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش 19 آبان افتتاح می شود

ایران کنفرانس

ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش 19 آبان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دبیر علمی ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش روز شنبه در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: این همایش که به همت موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش و با همکاری انجمن علمی رنگ تدارک یافته است، صبح روز سه شنبه 19 آبان ماه در سالن تلاش وزارت کار آغاز به کار خواهد کرد.
دکتر محمد مهدویان در معرفی محورهای کنگره گفت: ششمین دوره کنگره بین المللی رنگ و پوشش در شش محور اصلی شامل پوشش های سطح (پوشش های آلی- پوشش های معدنی- آماده سازی سطح- خوردگی- چسبندگی و شیمی سطح- رزینها پیونده ها و افزودنی ها- جوهرهای چاپ)، مواد رنگزا (مواد رنگزای موظف و دنگدانه های آلی- مواد رنگزای بیو، غذایی، دارویی و آرایشی- پلیمرهای خودرنگ- رنگدانه ها و مواد رنگزای نساجی- رنگدانه ها و مواد معدنی پیشرفته- نانو مواد)، فیزیک رنگ (رنگ و جلوه – فتونیک)، رنگ و محیط زیست، رنگ و سلول های خورشیدی و رنگ و هنر تدارک یافته است.
وی شمار مقالات ارسالی به دبیرخانه کنگره رنگ و پوشش را 406 عنوان ذکر کرد و گفت: هیات داوران بعد از ارزیابی های تخصصی، 324 مقاله را برای ارائه در کنگره برگزیدند که ارائه 32 مقاله به صورت شفاهی خواهد بود و بقیه در قالب پوستر منتشر شده است.
به گفته مهدویان، دو روز نخست کنگره به ارائه سخنرانی های علمی و میزگردهای تخصصی و روز پایانی به اجرای 7 کارگاه آموزشی اختصاص یافته است که با حضور متخصصانی از دانشگاه ها و مراکز صنعتی آلمان، ایتالیا، انگلستان، استرالیا و هند برگزار خواهد شد.
عضو هیات علمی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش، انعقاد تفاهم نامه همکاری میان گروه های صنعتی و پژوهشی ایرانی و خارجی فعال در علوم و فناوری رنگ را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این کنگره بین المللی برشمرد.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 18 آبان 1394 ، 16:20)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس