برگزاری هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین

ایران کنفرانس

برگزاری هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین

به گزارش گروه علمی ایرنا از جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران ، دکتر محمد وجگانی با اعلام این خبر افزود: هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین با محوریت جایگاه آزمایشگاه های تشخیص طبی در طرح تحول نظام سلامت و اهمیت آزمایشگاه های تشخیص طبی در بیماری های قلب و عروق در 10 محور برپا می شود.
وی ادامه داد: به غیر از بیماری های قلب و عروق، اونکولوژی و هماتولوژی، کبد و گوارش، نفرولوژی و اورولوژی، غدد درون ریز، روماتولوژی، زنان و زایمان، پوست، اطفال و عفونی جزو پنل های این کنگره سه روزه است.
به گفته وجگانی، اولین کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان که قرار بود از سوی جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران با همکاری یک نهاد دولتی در شهریور ماه امسال برگزار شود به دلیل برخی ناهماهنگی ها به تعویق افتاد که 17 تا 19 بهمن ماه امسال و همزمان با هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین این کنگره نیز برپا می شود.
وی ادامه داد: جایگاه علوم پایه پزشکی در طرح تحول نظام سلامت و مشکلات و چالش های آموزشی و پژوهشی علوم پایه پزشکی از محور های اولین کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان است.
به گفته دکتر وجگانی، مبانی نظری و عملی تولید دانش بنیان در حوزه علوم پایه پزشکی، تجربیات موفق و چالش های تولید و تجاری سازی محصولات دانش بنیان از پنل های این کنگره است.
وی اضافه کرد: متخصصان بالینی، پایه و علوم آزمایشگاهی، پزشکان عمومی، کارشناسان علوم آزمایشگاهی و پرستاران، مخاطبان این کنگره را تشکیل می دهند. همچنین در این کنگره همراهی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را خواهیم داشت و نیز پنل های علوم پایه پزشکی اداره و اجرا خواهد شد.
وجگانی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات شرکت های دانش بنیان، بحث تجاری سازی است در این کنگره اصول بازاریابی محصولات دانش بنیان در کنار روندهای ثبت این شرکت ها، دریافت تسهیلات و نیز مالکیت و الگوهای ایده های فناورانه به شرکت های دانش بنیان و علاقه مندان این حوزه ارایه خواهد شد.
همزمان با برپایی هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین، نمایشگاهی به منظور ارایه تجهیزات و مواد نوین آزمایشگاهی برپا می شود. همچنین همزمان با برگزاری اولین کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان، نمایشگاهی به عرضه محصولات شرکت های دانش بنیان خواهد پرداخت.
متقاضیان شرکت در اولین کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان که مایل به ارایه مقاله به این کنگره هستند تا اول دی ماه امسال فرصت دارند، مقالات خود را ارایه کنند.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 2 آذر 1394 ، 16:48)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس