کنگره بین‌المللی فناوری ارتباطات و مهندسی دانش در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

ایران کنفرانس

کنگره بین‌المللی فناوری ارتباطات و مهندسی دانش در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

دومین کنگره بین‌المللی فناوری ارتباطات و مهندس دانش " ICTCK2015 " با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در زمینه فناوری اطلاعات طی روزهای 20 و 21 آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان، دکتر مجید وفایی جهان، دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی فناوری ارتباطات و مهندسی دانش، با بیان اینکه اولین دوره این کنگره سال گذشته برگزار شد، افزود: دومین کنگره بین‌المللی حضوری و مجازی فناوری، ارتباطات و دانش ICTCK2015 در مباحث علمی کامپیوتر نرم‌افزار، سخت‌افزار، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، برق،‌ الکترونیک، مخابرات، کنترل و مهندسی پزشکی با حضور اندیشمندان، صاحب نظران و محققان و ارائه آخرین دستاوردهای علمی آنان در واحد مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره متشکل از پنج کنفرانس مجزاست که به صورت همزمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کنفرانس‌ها شامل چهارمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات، حال و آینده، سومین کنفرانس بین‌المللی سیستم‌های پیچیده و هوشمند، دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی الکترونیک، مخابرات، کنترل و قدرت، دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی پزشکی و فناوری‌های سلامت و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی دانش، اطلاعات و نرم‌افزار است.

وفایی جهان، تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه این کنگره را 685 مقاله برشمرد و گفت: از این تعداد 260 مقاله طی دو روز برگزاری این کنگره ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی فناوری ارتباطات و مهندسی دانش با بیان اینکه این کنگره به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در روز اول کنگره مقالات پذیرفته شده به صورت مجازی در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی واحد مشهد ارائه و در روز دوم نیز ارائه مقالات به صورت حضوری انجام می‌پذیرد.

عضو هیات علمی واحد مشهد افزود: برای اولین بار این کنگره موفق به نمایه مقالات انگلیسی پذیرفته شده توسط پایگاه IEEEXplore شد و مقالات فارسی این کنگره توسط پایگاه استنادی جهان اسلام ISC شد.

وی گفت: از کشورهای اسپانیا، ترکیه و چین نیز به این کنگره مقاله ارسال کرده‌اند.

وفایی جهان در ادامه تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این کنگره دکتر کریم زارع، رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر شیخ‌الاسلامی، رییس واحد مشهد، دکتر مرتضی براری، معاون حقوق و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و دکتر ابراهیم باقری، از دانشگاه رپرسون کانادا، سخنرانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره دکتر حمید مطهری‌نژاد از دانشگاه سن‌جوز آمریکا به صورت مجازی و دکتر محمدعلی خلیل‌زاده از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سخنرانی می‌کنند، گفت: در مراسم اختتامیه پیام ریاست کنگره قرائت می‌شود و ضمن تقدیر از پنج مقاله برتر کنگره، به سه تن از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 20 آبان 1394 ، 08:36)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس