کنفرانس ملی «دینامیک شاره‌ها» در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد

ایران کنفرانس

کنفرانس ملی «دینامیک شاره‌ها» در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد

شانزدهمین کنفرانس ملی «دینامیک شاره‌ها» با رویکرد بحران زیست محیطی ریزگردها در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز و تا 28 آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر علی امیری دبیر علمی شانزدهمین کنفرانس ملی «دینامیک شاره‌ها» در مراسم افتتاحیه این کنفرانس که در سالن آمفی تئاتر دکتر علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: حدود یکسال است به صورت جدی درگیر مقدمات برگزاری شانزدهمین کنفرانس ملی دینامیک شاره‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در این کنفرانس تمامی مباحث مربوط به مکانیک سیالات توسط اساتید و دانشجویان این رشته مطرح می‌شود و از این جنبه کنفرانس دینامیک شاره‌ها بزرگترین و مهمترین رویداد علمی مکانیک سیالات است.

امیری با بیان اینکه دانشگاه رازی کرمانشاه برای اولین بار میزبان برگزاری کنفرانس ملی دینامیک شاره‌ها شده است، تصریح کرد: 260 مقاله علمی از دانشگاه های سراسرکشور به دبیرخانه شانزدهمین دوره این کنفرانس در دانشگاه رازی کرمانشاه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مقالات رسیده به دبیرخانه این کنفرانس پس از داوری توسط 86 داور از 38 دانشگاه کشور، 150 مقاله پذیرفته شد که 120 مقاله آن به صورت شفاهی و 30 مقاله نیز به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی شانزدهمین کنفرانس ملی «دینامیک شاره‌ها» گفت: از ویژگی‌های خاص این دوره از کنفرانس ملی بررسی بحران زیست محیطی ریزگردها است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این کنفرانس بر روی 23 محور موضوعی کار می‌شود که این موضوعات شامل جریان‌های آرام و آشفته، جریان‌های تراکم پذیر و تراکم ناپذیر، جریان‌های بیولوژیک، لایه‌های مرزی، جریان‌های با سطح باز، جریان‌های دو فازی و چند فازی، دینامیک شاره‌ها در مقیاس کوچک، انفعال جرم و گرما، روشهای اندازه گیری و کنترل جریان، دینامیک شاره‌ها در مهندسی سازه‌های دریایی، دینامیک شاره‌های ژئوفیزیکی و ... است.

امیری تصریح کرد: این همایش علمی پژوهشی با همکاری دانشگاه رازی، شرکت ملی گاز ایران و سازمان نظام مهندسی کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه های جنبی این کنفرانس گفت: برگزاری یک پنل علمی، برگزاری چندین کارگاه آموزشی و برگزاری نمایشگاهی در ارتباط با دستاوردهای علمی حوزه مهندسی مکانیک کشور از جمله برنامه‌های جنبی این کنفرانس ملی در دانشگاه رازی است.

به گزارش ایسنا، پروفسور گودرز احمدی استاد نمونه دانشگاه کلارکسون آمریکا، دکتر داوود پرهیزکار رییس سازمان هواشناسی کشور، دکتر اصفهانیان و دکتر فرشچی از اساتید برجسته مهندسی مکانیک کشور جزو مهمانان و سخنرانان ویژه شانزدهمین کنفرانس ملی دینامیک شاره‌ها هستند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 26 آبان 1394 ، 18:33)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس