همایش «توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی» برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش «توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی» برگزار شد

همایش یک روزه «توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی؛ وضعیت و افق پیش رو» با حضور مدیران وزارت علوم و مدیران گروه‌های آموزشی علوم قرآنی و صاحبنظران حوزه و دانشگاه در وزارت علوم آغاز شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر ابوالفضل خوش‌منش، رییس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور در این همایش هدف از برگزاری این همایش را هم‌اندیشی مدیران گروه‌های آموزشی علوم قرآنی در راستای گامی جلو برای توسعه قرآن در آموزش عالی ذکر کرد.

وی تاکید کرد: حمایت از فعالیت‌های قرآنی اقدامی است که هم اکنون نیز در حال اجراست و از پایان‌نامه‌ها و طرح پژوهش‌های قرآنی که به نظام سازی توسعه قرآنی کمک کند، از مبلغ 35 تا 200 میلیون ریال پرداخت می‌شود؛ لذا هدف از تشکیل این همایش، هم‌اندیشی برای برنامه‌ریزی کلان است.

دکتر خوش‌منش ضمن اعلام خرسندی از حمایت‌های وزیر علوم و مدیران ارشد این وزارتخانه از برنامه‌های مرکز هماهنگی و توسعه آموزش و پژوهش قرآنی کشور گفت: با تکیه بر این حمایت‌های مادی و معنوی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، انتظار داریم با ایجاد وحدت نظر و عزم عمومی بین سرگروه‌های رشته‌های قرآنی و صاحب‌نظران مطالعات میان رشته‌ای قرآنی برای نقش‌آفرینی در نظام توسعه فرهنگ قرآنی اقدامات جدی انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این همایش، گزارش کارگروه‌های آموزش و پژوهش در خصوص وضعیت، برنامه‌ها و افق پیش روی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی ارائه شد.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 24 دی 1394 ، 16:48)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس