فراخوان مقالات شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک منتشر شد

ایران کنفرانس

فراخوان مقالات شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس شکرخواه عضو کمیته علمی شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با اشاره به انتشار فراخوان مقالات این دوره از رویداد مورد اشاره گفت: پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی و قابلیت‌های آن موجب برانگیخته‌شدن بیش از پیش توجهات به این قابلیت‌ها در صنایع رو به گسترش علوم اجتماعی؛ روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات شده است.

وی افزود: شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشگران و کارورزان در سه زمینه ابزارها و تکنیک‌هایی که هوش مصنوعی در اختیار فعالان این حوزه می‌گذارد، تکنولوژی‌هایی که باید آن‌ها را آموخت و فرصت‌ها و مخاطراتی که برایشان ایجاد می‌کند «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه» را به عنوان موضوع محوری خود برگزیده است.

شکرخواه با اشاره به محورهایی که لازم است مورد توجه متقاضیان ارسال مقالات به شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک قرار بگیرد گفت: در بخش «کاربردها (ابزارها / تکنیک‌ها)» از «تولید محتوای متنی، تبدیل متن به عکس، ویرایش عکس، طراحی و ویرایش صدا، تولید و ویرایش اسلاید و ویدئو، برنامه‌نویسی، دستیارهای آموزشی، ابزارهای مبتنی بر سلامت، هوشمندسازی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی خودران، روابط‌عمومی فازی، روابط‌عمومی شخصی‌شده هوشمند و تکنیک‌ها و مهارت‌های هوشمندسازی روابط‌عمومی» نام برد.

او همچنین از «یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، علوم داده، جی‌پی‌تی، مهارت‌های ساخت اپلیکیشن ای‌آی، مدل‌های زبانی گسترده، ترانسفورمرهای تولیدگر از پیش آموزش‌دیده، کاربرد یادگیری عمیق و یادگیری ماشین برای مشکلات عملی» به عنوان محورهای بخش «تکنولوژی» نام برد و «آینده هوش مصنوعی، هوش مصنوعی و تهدید مشاغل، ملاحظات اخلاقی هوش مصنوعی، اسناد جهانی در عرصه هوش مصنوعی، جعل خبر عمیق و هوشمند، سیاست‌ها و راهبردهای روابط‌عمومی هوشمند، پیامدهای روابط هوشمند و ماشینی شدن روابط انسانی» را به عنوان محورهای بخش «فلسفه (فرصت‌ها و مخاطرات)» برشمرد.

شکرخواه در پایان افزود: اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که مایلند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند می‌توانند تا تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۲، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید اقدام کنند.

شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران شده و در پایان نیز گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت می‌کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس