نخستین کنگره انجمن علمی تغذیه ایران در اصفهان برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنگره انجمن علمی تغذیه ایران در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از برگزاری نخستین کنگره انجمن علمی تعذیه ایران خبر داد و گفت: این کنگره در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سید محمد حسین روحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اهداف کنگره انجمن علمی تغذیه ایران اظهار کرد: ارائه آخرین دستاوردهای رشته تغذیه و علوم غذایی و تبادل افکار و نظرات متخصصان این رشته و همچنین بیان چالش‌های پیشرو و تعیین راهکارها از جمله اهداف این کنگره است.

وی ادامه داد: بیمه خدمات درمانی متخصصان تغذیه‌ای یکی از چالش‌های این حوزه است که در راستای کاهش هزینه‌ها و گسترش خدمات تغذیه‌ای به جامعه مردمی به دنبال بیمه کردن ویزیت متخصصین تغذیه هستیم.

رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: تغذیه جزو رسته‌های بین رشته است و به همین دلیل در این کنگره به غیر از متخصصان حوزه تغذیه از متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی نیز دعوت شده و در این کنگره حضور دارند.

وی تغذیه بالینی، تغذیه جامعه، تغذیه ورزشی، صنایع غذایی، مکمل‌های دارویی و غذایی و رژیم درمانی و خدمات آزمایشگاهی را از جمله شش محور اصلی کنگره دانست و افزود: کنگره با مشارکت دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن علمی تغذیه ایران برگزار می‌شود.

روحانی با بیان اینکه بر اساس ۴۲ محور فرعی کارگاه‌های علمی آموزشی و همچنین پنل‌های در نظر گرفته شده است، گفت: در سه روز ۲۵، ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه این کنگره برگزار می‌شود و ایجاد بستری برای هم‌افزایی علمی بین متخصصین رشته تغذیه و رشته‌های دیگر پزشکی از مهمترین هدف کنگره است که منجر به ارتقا سلامت شود.

رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: ۳۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند که طی سال‌های اخیر با اجباری شدن طرح دانشجویان تغذیه نشان از نیاز سیستم بهداشت و درمان به متخصصان این رشته است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس