اعلام میزان پاداش اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد (93/11/20)

ایران کنفرانس

اعلام میزان پاداش اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد

مدیر کل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد میزان عیدی کارمندان قرادادی دانشگاه آزاد، کارکنان ساعتی و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نصیری مدیر کل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد درباره میزان پاداش (عیدی) پایان سال اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارکنان تمام وقت شاغل (اعضای غیر هیأت علمی) که شامل نیروهای استخدام رسمی و قرارداد کار معین هستند، معادل ۲ ماه حقوق و مزایای مستمری دریافت می کنند.

وی افزود: البته این میزان مشروط به این است که از سقف ۱۲میلیون و ۱۷۸ هزار و ۲۰۰ ریال کمتر و از مبلغ ۱۸ میلیون و ۲۶۷۰ هزار و ۳۰۰ ریال بیشتر نباشد.

مدیر کل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد با بیان اینکه به کارکنانی که در سال جاری براساس مصوبات شورای اداری و مالی به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شده اند، از تاریخ صدور مجوز مشمول دریافت پاداش می شوند، افزود: کارکنان بازنشسته و یا خرید خدمت در صورت ۱۲ ماه خدمت معادل ۶ میلیون و ۳۵هزار ریال به آنها پاداش (عیدی) پرداخت می شود.

عیدی کارکنان ساعتی دانشگاه آزاد

نصیری همچنین درباره کارکنانی که به صورت ساعتی در دانشگاه مشغول کار هستند، گفت: به کارکنان ساعتی تمام وقت از ابتدای سال ۹۳ تا پایان اسفندماه سال جاری اشتغال به کار داشته و در طول سال مذکور حداقل ۲۰۸۰ ساعت کارکرد داشته باشند نیز مانند کارکنان تمام وقت پاداش دریافت می کنند.

مدیرکل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه افزود: به کارکنان ساعتی که کمتر از یک سال سابقه کار داشته یا مجموع ساعات کارکرد آنها کمتر از ۲۰۸۰ ساعت باشد، به نسبت کارکرد و حداکثر تا سقف مبلغ ۱۲میلیون و ۱۷۸۲۰۰ ریال پرداخت می شود. به کارکنانی که جمع ساعات کارکرد آنها در طول سال از ۳۴۴ ساعت کمتر باشد، پاداش (عیدی) تعلق نخواهد گرفت.

عیدی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

وی با اشاره به نحوه محاسبه و پرداخت پاداش به اعضای هیأت علمی دانشگاه گفت: میزان پاداش (عیدی) به اعضای هیأت علمی تمام وقت در صورت ۱۲ ماه خدمت در سال ۹۳ معادل مبلغ ۱۲میلیون ریال است، همچنین میزان پاداش (عیدی) اعضای هیأت علمی نیمه وقت در صورت ۱۲ ماه خدمت نیمه وقت در سال ۹۳ معادل یک دوم مبلغ فوق خواهد بود.

نصیری افزود: پاداش اعضای هیأت علمی تمام وقت که از طرح خدمت مشمولان متخصص استفاده می کنند، به نسبت کارکرد آنان قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود. همچنین اعضای هیأت علمی (غیر بازنشسته) که به صورت تمام وقت یا نیمه وقت در استخدام سایر دانشگاه ها، سازمان ها یا نهادهای دولتی هستند و از دانشگاه یا سازمان مبدأ پاداش سال ۹۴ را دریافت می کنند، وجهی به عنوان عیدی به آنها تعلق نمی گیرد.


 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس