شرایط محدود برای جذب مربی در هیأت علمی اعلام شد (93/11/21)

ایران کنفرانس

شرایط محدود برای جذب مربی در هیأت علمی اعلام شد

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چگونگی جذب مربی در هیات علمی دانشگاه ها را تشریح کرد و گفت: برای جذب مربی محدودیتهایی داریم.

حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌ طلب در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط جذب و سهمیه مربی در جذب اعضای هیات علمی گفت: مسئولیت مرکز جذب اعضای هیات علمی، جذب کردن نیست، فعالیتی که دراین مرکز صورت می گیرد بررسی صلاحیت عمومی و علمی پرونده هایی است که به این مرکز ارجاع داده می شود .

وی ادامه داد: سپس این مرکز اعلام می کند که پرونده هایی که ارجاع شده مورد تایید نهایی قرار گرفته یا خیر، اینکه مربی جذب شود یا دکتری مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم تعیین می کند.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم افزود:  اما به صورت عموم برای جذب مربی سخت گیری زیاد است با این همه فارغ التحصیل دکتری که اکنون وجود دارند و تاکیدی که برافزایش کیفیت علمی دانشگاه ها وجود دارد جذب مربی توجیهی ندارد.

وی افزود: لذا سهمیه جذب مربی توسط مرکز نظارت و ارزیابی محدود به رشته های خاص می شود به عنوان مثال در رشته هنر تعداد فارغ  التحصیلان دکتری نسبت به رشته های دیگر کم تر است بنابراین سهمیه مربی برای آن در نظر می گیریم، برای برخی از دانشگاه‌های نقاط محروم نیز لازم است که مربی در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام رضوان طلب افزود: برای جذب مربی باید یک مجوز از مرکز نظارت و ارزیابی و یک مجوز از هیات امنا دانشگاه صادر شود ولی در مجموع می توان گفت که جذب مربی محدود شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس