اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی (94/5/14)

ایران کنفرانس

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در روز پنج شنبه 15 مردادماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: پیرو اطلاعیه مورخ 15 تیرماه سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع آن دسته از داوطلبان که موفق به کسب حد نصاب آزمون استخدامی مشترک فراگیر 94 دستگاه های اجرایی کشور شده اند می رساند که رتبه بندی آنان بر اساس نتایج حاصل از نمرات عمومی و اختصاصی، سابقه خدمت، بومی شهر یا استان و اولویت های قانونی (ایثارگران و معلولین) و سایر شرایط مندرج در دفترچه صورت گرفته و کارنامه داوطلبان آزمون پنج شنبه 15 مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

وی افزود: داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف چند برابر ظرفیت پذیرش قرار گرفته لازم است بر اساس اطلاعیه مربوط که همراه اسامی معرفی شدگان روی سایت قرار می گیرد، برای تحویل مدارک اعلام شده جهت انجام مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینش به دستگاه های ذیربط مراجعه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: عدم مراجعه برای تحویل مدارک یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی می شود.

توکلی در پایان در مورد آمار داوطلبان توضیح داد: در اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر 94 دستگاه های اجرایی کشور 193 هزار و 468 داوطلب ثبت نام کردند که 21 هزار و 219 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.

وی در پایان در مورد ظرفیت پذیرش نیز اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در این آزمون 7448 نفر است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس