اعلام زمان و محل مصاحبه ۴۶ رشته دیگر دکتری آزاد (95/3/16)

ایران کنفرانس

اعلام زمان و محل مصاحبه ۴۶ رشته دیگر دکتری آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از اعلام تاریخ ، زمان و محل مصاحبه ۴۶ رشته دیگر آزمون دکتری تخصصی ۹۵ این دانشگاه خبرداد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر بهروز دانشیان با اعلام این خبر گفت :« دعوت به مصاحبه شدگان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.net از تاریخ ، زمان و محل مصاحبه خود اطلاع حاصل نمایند.»

وی افزود : « واجدین شرایط دعوت به مصاحبه لازم است هر گونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه ، مقاله ، ترجمه و تالیف که در زمینه های مربوط به رشته تخصصی خود را دارند ، به انضمام ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد خود را همراه داشته باشند و رأس زمان و در تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند .»

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاًکید کرد :« عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش می باشد.»

وی در پایان گفت:« اطلاعات لازم در خصوص تاریخ ، زمان و محل مصاحبه سایر رشته های آزمون دکتری تخصصی ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دوره های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی متعاقباً از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.»

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس