جزئیات مصاحبه ۲۴۷ رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد (98/4/22)

ایران کنفرانس

جزئیات مصاحبه ۲۴۷ رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ و زمان مصاحبه ۲۴۷ رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان این مقطع را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه این مرکز آمده است: داوطلبان دعوت شده به مصاحبه رشته‌های اعلام شده که نسبت به ثبت نام در سامانه به منظور اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه اقدام نموده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.net از تاریخ و زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

مصاحبه رشته‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه ۲۲ تیر ماه در واحد علوم تحقیقات تهران آغاز شده است.

داوطلبان لازم است در زمان حضور جهت مصاحبه و ارزیابی تخصصی، مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی)،کلیه سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تألیف، گواهی ثبت اختراع و یا کسب مقام در جشنواره‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با رشته به انضمام نسخه‌ای از ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد و مدرک زبان خارجی معتبر را همراه خود داشته باشند.

شایان ذکر است نتایج کلیه رشته‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با نتایج سایر دانشگاه‌ها تا هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس