امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری شد (1400/8/19)

ایران کنفرانس

امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری شد

معاون آموزشی وزیر علوم از ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌ها در خصوص حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاهی خبر داد.

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها افزود: در نامه‌ای که به دانشگاه‌ها ارسال شده است اعلام کرده‌ایم که حتی‌الامکان تاکید بر این است که امتحانات این ترم به صورت حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: در این نامه یادآوری شده که دانشگاه‌هایی که در جاهایی که شرایط کرونایی قرمز است یا اینکه از نظر تعداد کلاس‌ها و امتحانات و مسئله خوابگاه امکانات ندارند، می‌توانند محدودتر آموزش حضوری را شروع کنند ولی ترجیحاً امتحانات حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره اینکه چه تعداد از دانشگاه‌ها آموزش حضوری را آغاز کرده‌اند گفت: دانشگاه‌ها کم و بیش آموزش حضوری را در برخی از مقاطع آغاز کرده‌اند اما دانشگاه‌هایی مانند علمی کاربردی چون نیاز به خوابگاه ندارد و بیشتر دانشجویان آن بومی خود آن دانشگاه هستند، ۱۰۰ درصد آموزش حضوری را شروع کردند.

وی افزود: دانشگاه‌های دیگر به تدریج آموزش حضوری را شروع می‌کنند و با توجه به اینکه در مناطق مختلف کشور شرایط از نظر رنگ‌بندی کرونایی متفاوت است شرایط دانشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است.

خاکی صدیق افزود: در حال حاضر برگزاری جلسات گروه‌ها و دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها به صورت حضوری در دانشگاه‌ها آغاز شده و کلاس‌هایی هم به صورت محدود در برخی از دانشگاه‌ها که امکان آن را دارند آغاز شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس