شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه الزهرا اعلام شد (1401/2/2)

ایران کنفرانس

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه الزهرا اعلام شد

دانشگاه الزهرا شرایط پذیرش بدون آزمون این دانشگاه در مقطع دکتری را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه الزهرا با استناد به " آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از بین متقاضیان حائز شرایط مندرج در این فراخوان، برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته‌های مندرج در دفترچه فراخوان دانشگاه الزهرا، برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در یک سری رشته اعلام شده، برای سال تحصیلی  ۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت بدون آزمون ( استعداد درخشان ) از طریق ثبت نام اینترنتی و انجام مصاحبه، دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه الزهرا شرایط لازم برای ثبت نام را کسب کسب میانگین ۱۶ و بالاتر در مقطع کارشناسی و میانگین کل ۱۷ و بالاتر در مقطع کارشناسی ارشد، کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه، داشتن حداقل یک مقاله علمی پژوهشی و مصاحبه و داشتن حداقل یک مقاله علمی پژوهشی معتبر داخلی یا بین المللی مرتبط با پایان نامه اعلام کرد.

همچنین در شرایط پذیرش آمده است: متقاضی نباید بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ نگذشته باشد و حداقل یک مقاله پژوهشی معتبر داخلی یا بین‌المللی یا پایان نامه داشته باشد.

دانشگاه الزهرا اعلام کرد پذیرش افراد واجد شرایط در همان رشته تحصیلی یا رشته های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی به تشیخص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است. با اعلام این دانشگاه دارندگان مدرک حوزوی هم سطح کارشناسی ارشد نمی تواند بدون آزمون وارد مقاطع بالاتر شوند. همچنین تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان درمقطع تحصیلی دکترا مجاز نیست.

متقاضیان باید فقط در یک رشته درخواست خود را ارائه دهند و در صورت پذیرش در زمان شروع تحصیل دانشجوی مقطع دکتری در سایر موسسات دانشگاه ها نباشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکترای دانشگاه الزهرا یک قطعه عکس اسکن شده، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی ، تصویر مدرک یا گواهی فراغت از تحصیل دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی ، بارگذاری مدارک زبان معتبر  است. همچنین هزینه ثبت نام و بررسی مدارک در هر رشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شده است. که قابل پرداخت از طریق سامانه جامع دانشگاهی است.

با اعلام دانشگاه الزهرا متقاضیان می تواند تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت "http://edu1.alzahra.ac.ir/home/Default.htm" نسبت به انجام ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کند.

در اطلاعیه دانشگاه الزهرا تاکید شده که پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد برای ورود بدون آزمون در مقطع دکتری،  مطبق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌پذیرد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت ها و سوابق داوطلبین تعیین و اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس