همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

ایران کنفرانس

همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات توسط کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران دی ماه ۹۴ برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آذرکار - مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این باره گفت: پس از برگزاری سه دوره مداوم همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات طی ۳ سال گذشته، چهارمین دوره این همایش، دی ماه ۹۴ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه «سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات» به عنوان موضوع چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات انتخاب شد، ادامه داد: تبیین مفاهیم و سازکارهای سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، طراحی شاخص‏ها و ارزیابی تاثیرات در این حوزه و معرفی چارچوب ها، به روش ها و استانداردهای راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات از جمله محورهای این دوره از همایش محسوب می شوند.

مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای موضوعاتی چون ارائه تجارب موفق، ارائه الگوهای بین المللی در زمینه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و بررسی مشکلات مشاوران فاوا در طراحی و اجرای پروژه های سنجش، پایش و کنترل  را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.

اطلاعات مربوط به این همایش در وبگاه آن به نشانی www.itcg.ir قابل دسترسی است و زمان ثبت نام در چهارمین دوره همایش بزودی اعلام خواهد شد.

اولین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات که زمستان ۹۱ از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار شد، بیشتر به تشریح مفاهیم راهبری سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یکی از الزامات رشد و بهره‌وری درسازمان‌ها پرداخت؛ رویکرد دومین همایش، ارتقاء ظرفیت کارفرمایی در تعریف و اجرا پروژه‏ها و خدمات فناوری اطلاعات بود و در سومین دوره این همایش رویکرد ممیزی فناوری اطلاعات مدنظر قرار گرفت و تجارب متعدد مدیریتی داخلی و بین المللی در این حوزه تشریح و بررسی شد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 17 تیر 1394 ، 05:19)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس