برگزاری یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران

ایران کنفرانس

برگزاری یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران

یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران، 27 و 28 آبان ماه امسال به همت انجمن الکتروشیمی ایران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، هدف از برگزاری این سمینار، گردهمایی استادان، پژوهشگران، صنعتگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر علاقه‌مندان در زمینه‌های مختلف الکتروشیمی در سطح کشور، ایجاد هم‌افزایی فعالیت‌های پژوهشی کشور در راستای بومی سازی و ارتقای الکتروشیمی، ترویج تحقیقات بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف الکتروشیمی، بهره‌گیری از دانش فنی، تبادل اطلاعات و تجارب بین متخصصین، پژوهشگران و صنعتگران عرصه الکتروشیمی، گسترش ارتباط مراکز دانشگاهی و پژوهشی با صنایع مرتبط و ... است.

یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران حول محورهای نانوالکتروشیمی، الکتروشیمی محاسباتی، سنتز الکتروشیمیایی، بیوالکتروشیمی، خوردگی، الکتروشیمی فیزیک، الکتروشیمی تجزیه و تولید و ذخیره انرژی (پیل سوختی، باتری، ابرخازن و هیدروژن) برگزار می‌شود. در بخشی از این سمینار دو روزه دانشجویان نمونه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز معرفی می‌شوند.

از سوی دبیرخانه سمینار، آخرین مهلت ثبت نام در این سمینار علمی 25 مهرماه امسال اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iranecs.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران مورد تائید ستاد نانو برای دریافت حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری نانو در سال 1394 اعلام شده است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 15 شهریور 1394 ، 03:52)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس